miercuri, 10 decembrie 2014

vine piatra să ceară - de florian silișteanu - florian silișteanu în sacramento pe 22 noiembrie 2014 california statele unite ale americii

florian silișteanu în sacramento pe 22 noiembrie 2014 california statele unite ale americii






vine piatra să ceară 
poezie [ ]
Colecţia: Poezii de dragoste 
de florian silisteanu 
2008-10-18 

vine o piatră la mama ei și piatra zice
lasă mamă puțin aer să intre merge adormirea spre seară - piatra mea vine spre mine să ceară

vine o piatră la tatăl pietrei și zice
lasă tată puțin foc pe vatră se stinge fierul se transformă în cană
lasă tată apei să ceară

vine o piatră la mine
eu nu mai sunt tânăr
îi zic pietrei să meargă acasă dar ea piatra strigă vecinilor mei să iasă afară vine spre mine să ceară

vine piatra spre oasele mamei
piatra face o groapă caută urma caută osul focului apoi iese din aer piatra la moară vine să ceară

vine piatra să ia lumină
e știrbă e colțuroasă e bolnavă piatra de masă
spune că vrea să mănânce frig lună amară
vine piatra la mine să ceară

vine piatra iute spre mine
mă lovește în gleznă eu sar înapoi
locul de inimă aruncat la gunoi
se așează piatra acolo
vine să ceară

vine ....o pasere

Domnul se uită la ea

...era piatra...piatra din inima mea