vineri, 5 decembrie 2014

# imnul emigrantului de florian silișteanu



# imnul emigrantului
de florian silișteanu
în țara de unde vin s-a lăsat cândva bezna
mâinilor mele, inimii mele șchioapătă glezna
dar dorul de mama mea nu este ca apa
să curgă spre pântecul lumii și gata
se frânge în aer pe mare întregul cuvânt
dorul de patrie și-al acestui pământ
ce mai faci mamă tot mai coci pâine
pe la frați și surori când ați fost
vă trimit ceva bani niște haine
când va fi să îmi fie un rost
dumneata frate ori soră cumnate
nu împărți lumina în șoapte
prin sângele nostru va curge mereu
ceva ce a pus de la El Dumnezeu
fără de tine țara nicicând întreagă va fi
cum nici fără mine nu s-ar mai numi
ai grijă acest emigrant
este prietenul tău cândva un atlant
sunt bucuros și sunt optimist am curaj
că niciodată în inima noastră nu va fi un partaj
știu sigur că începând de mâine în zori
inimile noastre fi-vor din nou doar ...surori
de aceea tinere domn, soră mai mare, prietene drag
ține în suflet înaltă lumina acestui catarg
ce se va stinge odată cu mine
în focul acelei distanțe ce vine
în țara din care am plecat e din nou soare
mâinilor mele le este dor ele sunt călătoare
să cuprindă atât de frumos și rotund
de departe cu dor acest gând
27 noiembrie 2014 sacramento - california - usa