marți, 9 decembrie 2014

un proiect al lui florian silișteanu pentru america pentru românia frumoasă pentru demnitate și cuceritoare distanță

azi este  data de 9 decembrie 2014
numele meu este florian și sunt fericit!
să știți că am în plan un semn, ceva care să aducă lumii și mai multă bucurie, românilor și mai multă faimă...
îmi doresc foarte mult ca pe data de 9 octombrie 2015 să putem fi martorii celui mai grozav festival muzical american și în limba română, aici în america
- am o rețetă, am un gând bun!
mă vedeți aici, cu această bicicletă, mereu și mereu, zilnic ducând kilograme bune....
- azi cateva kilograme de cablu electric, mâine stative, ieri boxe, acum o lună... mixere, și tot așa.....în fiecare zi...câte ceva!
sper să mă înțeleagă Bunul Dumnezeu și să pun la linie și la speranță, la margine și la lumină...un proiect, unul în care tot ce este mai valoros în românia dragă să poată deschide porțile...în muzică, în poezie, în balet, în pictură, în muzică în special....nu vă mai spun nimic.... doar vă rog să primiți din partea mea gândul cel bun!
nu o să pot reuși de unul singur...știu asta!
mai știu că succesul, că victoriile se împart, deodată cu zorile în care distanța din care veniți și dumneavostră uneori bate în geam!

pe 7 martie 2015 www.radioteiubesc.com împlinește un an
nu știm încă....atunci...cum și pe unde, ai cui și de ce, până unde și când...suntem”?
avem vreme să aflam de-o vrea Domnul!
aștept scrisorile dumneavoastră, sfaturile dumneavoastră, aștept încurajările și critica dumneavoastră, gestul și condițiile în care doriți să vă împlicați...
Așa să ne ajute Dumnezeu!
florian silișteanu, 9 decembrie, 2014 sacramento - ca - usa