miercuri, 24 decembrie 2014

se deschid cărţile


se deschid cărţile
poezie [ ]


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
de  [florian stoian- silisteanu ]
2006-11-07  |     | 



eu nu strig un clopot ca nu cumva să aud în mine ce nu pot striga în alţii.
de aceea poate că într-o zi numele oamenilor se vor scrie cu îndoiala umbrei
voi muri la drum într-o distanţă din nou
leg anul tău de-al meu
înşiruind cîteva stele căzătoare pe o aţă

doar ploaia potriveşte ceasul
se dă ora precisă buruienilor li se taie frunza cea mare se deschid cărţile cele mari Doamne pe mine cui vrei să mă laşi între pagini? Cui vrei să plâng şi mai cu seamă de ce vrei să mă pierzi
Ai ajuns cu bine acasă te întreb şi tu în loc să-mi răspunzi duci mâna la tâmplă ca şi cum din ea ultima mea pasere a uitat că trebuie să zboare
eu nu strig un clopot ca nu cumva să aud în mine ce nu pot striga în alţii.