miercuri, 10 decembrie 2014

am primit câtva vești tare frumoase și sper să mai urmeze ....și.......sunt emoționat și nu știu să vă mulțumesc....mulțumesc în primul rând dragului meu frate mai mare poetului și publicistului aurel sibiceanu, pentru semnalul pentru strigarea lui serafim, pentru portretul făcut, http://www.centrul-cultural-pitesti.ro/…/Arges-12-2014-17-3… mulțumesc iulia cojoaru mulțumesc www.poezie.ro și....sper să merit toată atenția dumneavoastră a celorlalți care mă aplaudați și criticați ca să pot umbla în mersul distanței...în demnitate în atitudine și frățească dragoste


am primit câtva vești tare frumoase și sper să mai urmeze ....și.......sunt emoționat și nu știu să vă mulțumesc....mulțumesc în primul rând dragului meu frate mai mare poetului și publicistului aurel sibiceanu, pentru semnalul pentru strigarea lui serafim, pentru portretul făcut, http://www.centrul-cultural-pitesti.ro/…/Arges-12-2014-17-3… mulțumesc iulia cojoaru mulțumesc www.poezie.ro și....sper să merit toată atenția dumneavoastră a celorlalți care mă aplaudați și criticați ca să pot umbla în mersul distanței...în demnitate în atitudine și frățească dragoste