duminică, 7 decembrie 2014

# cât costă cățelușul din vitrină?


nu vorbesc bine engleza...trag și eu tare de mine în fiecare zi dar să știți că azi am adunat în jurul meu câțiva americani.
eram într-un magazin. doamna daniela morgenstern, directorul de marketing de la www.radioteiubesc.com mi-a făcu o surpriză: știind că îmi plac lucrurile ...in...ediție limitată, mi-a pus în mână un card! mulțumesc! este și aceasta o emoție dar ceea ce s-a întâmplat e întradevăr special, cel puțin pentru mine....
eram aproape de un stand un văzusem un ceas grozav....un kenneth cole , montat în elveția etc.....m- am trezit că nu știu să întreb.....cât costă ceasul acela din vitrină? - nu-mi venea pe limbă.... apoi, deodată, mi-am adus aminte de un cântecel pe care l-am auzi într-o iarnă la radio, la europa liberă....eram încă un țânc! tata, șofer și un extraordinar om gospodar, cu o inteligență ieșită din comun, ( Dumnezeu să-l odihnească)mi-a atras atenția la un moment dat că ......să merg să-mi văd de treabă, că este târziu și că nu e bine să ascult și că doar el are voie să audă ce mai spune domnul nicolai constantin munteanu și ...poate aude ceva și de iulian vărul lui de la newyork:)).... în fine. exact în acel moment însă cânta, se auzea cântând refrenul acestui cântec....How Much Is That Doggie In The Window!
și...azi, azi când eram acolo la vitrină nu am stat pe gânduri și am zis...:How Much Is That Doggie In The Window? apoi, am continuat să întreb: vă mai aduceți aminte? e un cântec din timpul de demult, cu mult tmp în urmă!!!! am întrebat în engleza mea e om al distanței:) dar ..oamenii au înțeles! și am început să/l fredonez........o doamnă de lângă mine...a însoțit demersul meu și a început și dânsa....apoi câțiva bărbați......a durat cred...un minut ...totul......păcat că nu a fost nimeni să filmeze.
iată cântecelul copilăriei mele și a dumneavoastră poate!
să iertați vă rog dacă nu vă place.....
mulțumesc daniela, mulțumesc radio te iubesc, mulțumesc prieteni, mulțumesc...america!


Mariana Mikesell Refren: Cat costa catelusul din vitrina ?
Cu codita tremuranda
Cat costa catelusul din vitrina ?
Eu sper ca este de vanzare.
1. Eu trebuie sa plec in California
Si sa-mi las sarmanul iubit singur
Daca el va avea un caine nu se va simti singuratic
Si cainele va avea un adapost bun.
Refren
2. Citesc in ziare ca sunt tot felul de hoti
Cu lanterne care stralucesc in intuneric
Iubitul meu are nevoie de un catel ca sa-l protejeze
Si sa sperie hotii cu un singur latrat.
Nu vreau un epuras ori o pisica
Nu imi doresc un papagal vorbitor
Nu vreau un acvariu cu pesti
Caci pestele nu iese la plimbari.
Refren