vineri, 27 martie 2015

‪#‎când‬ pârțul cu termopan mai are și tricolor

‪#‎când‬ pârțul cu termopan mai are și tricolor
am avut ghinionul să descopăr prin americi câteva fițuici- media! scrise sau șoptite , anemice ...șchiopătând , fără absolut nici-o atitudine-unele, iar altele ...nimic altceva decât o găurică prin care tot încearcă unii să mai strecoare mai cu perdea sau fără...fie din neamul voiculeștilor fie din aceeași partitură a codoșilor care au susținut și susțin smiorcăiala, superficialul și bâlbâiala din românia , una pe la new york , maculatură sprijinită de indivizi care manipulează cu nerușinare. sigur că da....tot ceea ce este mic și murdar este încurajat de exact aceleași caracteristici. nu m-ar deranja foarte tare. asta e lumea! dar când vii și atașezi numele româniei și mai și scrii ...în numele românilor de pretutindeni...asta devine cumva...un pericol.
mi se pare o lipsă totală de politețe să îți asumi : - glasul românesc al americii!!!!!!! - chiar nu există limite ? chiar așa de ușor se poate călca în picioare totul , oricând de oricine? chiar poți folosi numele româniei la orice pârț cu ecou?
...adică....e lipsă de educație ...e așa...o japcă... e scandalos să ...să spui, să dai de înțeles ...să subliniezi că...toată românimea e cumva... a ta....că la tine se închină toți...auziți cum sună: glasul românesc al americii! !!!! e ca și când tu dai ora exactă pentru națiune...este exact ca în cârdășie..aia în care vrei nu vrei...bea grigore aghiazmă! am fost contactat anul trecut și am fost la un pas să dau o mână de ajutor. doar că am avut vreme să-mi dau seama că totul se construiește pe exact aceeași linie întortocheată , una pe care scara valorilor nu va putea exista în veci și asta fiindcă treptele sunt șubrede din creștere.în rest ..fiecare poate face desigur ce dorește...dar nu vă mai folosiți fraților de numele româniei atunci când puneți termopan fiecărui pârț!