joi, 22 ianuarie 2009

Despre Romania mea-23 ianuarie Club Yoko Piteşti- Copilul de Aur a cântat pentru Alina Prinţesa Manelelor ...God bless America


Răzvan de la Piteşti a ţinut neapărat ca de ziua de naştere a Alinei-Prinţesa Manelelor să-i facă o surpriză. L-a invitat în concert pe Copilul De Aur. Totul s-a petrecut în club Yoko din Piteşti patronat de Ionuţ (dreapta)

Printre invitaţi şi Nicu Paleru

Ionuţ-Yoko, Mirela Regina Manelelor, Răzvan de la Piteşti, Copilul de Aur şi sărbătorita Alina Prinţesa Manelelor

Copilul De Aur



În mijloc Dan Bursuc

Copilul De Aur şi Alina Prinţesa Manelelor

13 comentarii:

  1. ma inebuneste copilu de aur:X...e belea baiatu asta:*..te pup frumusetze

    RăspundețiȘtergere
  2. lucru care il aprecez cel mai mult la sorinel este..........ca nu a uitat de unde a plecat

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai frumos manelist si cel mai iubit....cele mai frumoase melodi sunt ale lui...am avut un cd numai cu melodii deale lui la care tineam enorm...dar i l-am facut cadou fostului meu prieten(l-am iubit enorm si nimeni nu ii va lua lokul in inima mea)..in cele mai triste clipe sorin cu vocea lui minunata imi alina sufletul si imi alunga suferinta.iubesc mult sorin

    RăspundețiȘtergere
  4. te iubesc copilu de aur ai si u prietena cred k e ce mai fericita femeie din lume pe cea care so ei de sotie te pwp paaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  5. esti kel mai dulk baiat

    RăspundețiȘtergere
  6. Razvane esti tare frate tine-o tot asa...Multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  7. are o prietena?cum o cheama? va rog frumos ar cineva id a lui copilu de aur?a rog..TE IUBES SORIN

    RăspundețiȘtergere
  8. hola alini_j@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. esti cel mai tare sorine!!!! tine.o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  10. ESTI CEL MAI DULCE,TE DORESC APROPEESTI CEA MAI MARE DORINTA A MEA....TE IUBESC....

    RăspundețiȘtergere
  11. este cel mai tare vreau si eu id lui

    RăspundețiȘtergere
  12. cel mai bun cantaret sa stie de la balon din persinari fara numar si fara serie te iubim sorinele esti cel mai tare frate tino tot asa

    RăspundețiȘtergere
  13. arati fffff bn,ubire! tineo tot asa

    RăspundețiȘtergere