duminică, 22 martie 2015

o bijuterie a bisericii ortodoxe a serbiei din fair oaks statele unite ale americii - florian silișteanu azi 22 martie 2015 în america - pe facebook se pot viziona și două filmulețe cu secvențe din timpul slujbei de azi






 florian silișteanu duminică 22 martie 2015 în drum spre biserica ortodoxă a serbiei
 o bijuterie a ortodoxiei - biserica sârbilor (36 de fotografii)

ei, sârbii ... au putut! dintotdeauna! am fost în iugoslavia...de peste...100 de ori...pe timp de pace și pe timp de război....am locuit uneori săptămâni , alteori doar câteva zile ..am prieteni buni acolo , enorm de buni și de speciali . că am schimbat seara în belgrad sau în kragujevac pe o terasă ...50 de dolari....prețul a fost exact la cursul băncii , ușor poate câțiva bănuți ( și nu ca în românia unde imediat te-a jecmănit). . ce să spun....știu serbia ca-n palmă....și mai știu că iar vor sări de cur în sus o grămadă de patrioți ...nu am văzut în serbia niciodată ceea ce se întâmplă acum în românia ( și e bine că se întâmplă și e bine că de câțiva ani s-a început să se facă bine curat prin toate dar toate sectoarele și mi -e teamă că vor trebui construite sute de pușcării mii de pușcării la câți șmekeri pe metru pătrat sunt în țara aceasta. și dacă în serbia nu s-a văzut și nici pomenit vreodată ce e în românia se datorează faptului că oamenii ăia...poporul acesta al sârbilor are ceva ..ceva care ține de ...ceva anume: se numește demnitate ...sunt solidari , harnici și adevărați. am auzit ieri la televizor ceva grozav: doamna ana blandiana spunea că românii , unii români sunt curajoși...dar că ...nu sunt...nu sunt solidari! eu , florian silișteanu spun așa...că într-o foarte mare măsură românii formează o gașcă plină de alte găști. puteți să vă dați dumneavoastră ăia care vă știți cu evaziunea cu minciuna și manipularea să vă dați de ziduri până mâine și să mă înjurați că tot nu o să vă mai meargă. , adaug aici cu toată inima că știu și că există și mulți români care sunt întradevăr oameni frumoși și minunați...dar care mulți fiind ei pot fi numărați că puțini sunt:) așa se face fraților că prin fapte vorbesc ele toate națiile și iată...că toate se văd...și de faci...și de nu faci ( vorba celebră de la pretenu bădia din texas)

de ce este această biserică ortodoxă a serbiei este cea mai frumoasă dintre toate bisericile ? fiindcă în poporul acesta nu există nici găști nici smiorcăiți ! :

biserica orthodoxă a serbiei din fair oakss serbian orthodox church of the assumpion

și încă un pic....pun și două filmulețe ...nu m-am priceput tehnic și calitatea imaginilor nu trece clasa...dar...știu că mulți dintre dumneavoastră o să apreciați.

ce mai știu....că românia a avut doi mari prieteni sinceri și încă poate că îi mai are: prieteni care nu i-au trădat niciodată pe români în nici-o situație: marea neagră....și poporul sârb! ( prin douămii eram la belgrad. în timpul bombardamentelor. la uniunea scriitorilor din serbia , la intrare...era un panou al rușinii...trebuie să fie fotografia pe undeva pe la ai mei pe acasă) un panou al rușinii...al trădătorilor....și pe poziția 8 parcă...era și românia....( tocmai ce președintele emil constantinescu aprobase survolarea teritoriului româniei tuturor celor care aveau să zdruncine din temelii un popor atât de frumos!)

vine Sfântul Paște! le doresc prietenilor mei dragi din românia, românilor înalți și curați le doresc bucurie....și un Paște luminos alături de familiile dânșilor. șmecherilor, evazioniștilor, mincinoșilor și manipulatorilo , hoților și puțărăilor le doresc să se schimbe...că de nu se schimbă ...copiii lor vor continua să trăiască în aceeași absență și se vor trezi într-o zi că tot ce a fost construit pe minciună pe fals pe manipulare și pe gând de cârdășie , se va scufunda! și atunci ei vor cunoaște pe Domnul , abia atunci!

printre poze mai sunt și câteva scheme ale zilei de duminică azi 22 martie 2015 ..ba o motocicletă, ba un siliștean ba un fir de iarbă și de dragoste să meargă:)

iertați lipsurile și iepurele meu gramatical care sare uneori dincolo de verb emoticon smile
 — la


















 serbian orthodox church of the assumpion biserica ortodoxî a serbiei din california din fair oaks