vineri, 20 martie 2015

florian silisteanu a adăugat 43 de fotografii noi în albumul : diferența dintre cerșetorii din românia și cei din america - din vitrina californiei de azi 20 martie 2015 după prânz - diferența dintre cerșetorii din românia și cei din america ( există explicația la fotografie)o mașină de colecție, ceva harley davidson, și cam atât...trecute prin timpanul meu de ochi și prin dinamită de eclipsă de veston și de prea frumos buton:) foto: florian silișteanu — în Sacramento, California.


 sushi bun..peștiuci-țeapă ( plini de ulei....7 dolari aruncați pe apa sâmbetei)
 america este și așa

 din vitrina californiei de azi 20 martie 2015 după prânz - diferența dintre un cerșetor din românia și unul din california ( există explicația la fotografie)o mașină de colecție, ceva harley davidson, și cam atât...trecute prin timpanul meu de ochi și prin dinamită de eclipsă de veston și de prea frumos buton:) foto: florian 
 mă bat c mexicanii pentru un program de două ore pe zi ( 9 dolari pe oră) să dau din coțăitoare să ascult geambașii din românia...afaceriștii din pitești, câțiva dintre ei care au căței după ei...plătiți să scrie la comandă)



 diferența dintre un cerșetor român și un cerșetor american ( un om al străzii) este că....acesta din california se așează cumințel dincolo de trotuar și ...așteaptă liniștit...ține un mic afiș în mână pe care scrie că orice ajutor e binevenit.! cel care dorește să dea un bănuț îl atenționează pe amicul nostru care se va ridica în picioare va merge șa geam și va primi fie ceva de mâncărică fie un bănuț. omul străzii îi va spune doar...mulțumesc domnule! și...gata! n tu hărmălaie nu tu țop pa capotă, nu tu bătând în geamuri.... nu tu...să triască mămicuța ta ...haoleo am șapte copii, haoleo m-a bătut bărbatul...haoleo am cancer...etc....adică...un pic de demnitate! ce amn mai aflat din documentare? unii primesc și ajutor ...cca 800 de dolari, unii au și ajutorul dar mai au și câte un mic program de munci pe ici pe colo...și...în plus de toate acestea...mai ciuguesc ceva și din...stradă! cei mai mulți sunt însă leneși...s-au învățat așa...am obiceiul și ies noaptea pe la două pe străzi ( știu...mi s -a mai spus să fiu atent) în fine....am observat în multe locații oameni ai străzii : unii falnici , alții vai patria lor...toți au însă ceva în comun: nu te deranjează nu te stresează nu se țin după tine...pun la bătaie doar...tăcerea! și asta fiindcă pe aici...există niște legi pe care dacă nu le respecți dai socoteală: aici nu te dai tu la polițist că ești vărul nu știu cui bogătaș, nu te dai că ești la ziar ..și tot așa...explic barbar pe înțelesul tuturor. nu mă plătește nimeni pentru tot ce afișez dar cred că e de datoria mea ca ori de câte ori pot să fiu martorul zilei e de datopria mea să pun în oglindă. și voi trece prin toate...bune și rele..scheme de a păși spre lucrurile practice...și tot ce se va ivi. nu prea am văzut la cei care se plimbă pe banii statuluui cheltuind saci de ban să aducă de pe unde merg și câte ceva din cotidianul care să mai umineze pe acolo pe unde trebuie 
 are și viteză



 am pedelat 8 mile degeaba:))) e în altă parte tătuca și mămuca lui cenepeamerican:)
din vitrina californiei de azi 20 martie 2015 după prânz - diferența dintre un cerșetor din românia și unul din california ( există explicația la fotografie)o mașină de colecție, ceva harley davidson, și cam atât...trecute prin timpanul meu de ochi și prin dinamită de eclipsă de veston și de prea frumos buton:) foto: florian silișteanu - în Sacramento, California.



 harley davidson fotografiat de florian silișteanu









 corvette
 și de aici începe un răsfăț cu o mașină care costă peste o sută de mii de dolari



 totul este lucrat cu mână și precizie de bijutier



 konectted

 din vitrina californiei de azi 20 martie 2015 după prânz - diferența dintre un cerșetor din românia și unul din california ( există explicația la fotografie)o mașină de colecție, ceva harley davidson, și cam atât...trecute prin timpanul meu de ochi și prin dinamită de eclipsă de veston și de prea frumos buton:) foto: florian silișteanu - în Sacramento, California.