miercuri, 11 martie 2015

de scrisoare și drum lung - 11 martie 2015 california http://adevarul.ro/news/societate/instigarea-incultura-1_54f81ada448e03c0fd3ee8d6/index.html

nu am habar dacă va fi fiind la ușă poștașul care să-mi aducă vestea cea mare, una în care domnul alex ștefănescu să fi lipit o marcă pe plicul acestor distanțe, plic în care să se afle scris cum că...florian este talentat ca poet și aproape simpatic...sau..poate...silișteanu umblă fără lanț în poezie deci este unul dintre cei mediocri...clar este că îmi știu lungul nasului știu că virgula pe care o respir e șubredă și că în gramatică rău stau cu distanța .....cert este un lucru...total....că mă împăunez că sunt contemporan cu discursul său critic și că nu suspin deloc atunci când matracucii sunt puși sub lampă, ca și în acest aticol din adevăr. poate tocmai de asta se stă la rând....și nu cred că este singurul care are pacienți mulți printre scriitori:) mă bucur tare mult de succesul pe care am observat că îl are, că îl au : universitarul , domnul nicolae oprea, mai tânărul daniel cristea - enache și încă nu foarte mulți. am fost aspru bucuros când l-am auzit la realitatea pe domnul alex ștefănescu l-am auzit când spunea că...poetul trebuie cumva să fie unul luptător, vânjos, cu personalitate...( nu era exact așa dar..pe aproape, în mare....pe aici bătea ideilor, adică...poetul să nu fie un..smiorcăit...iertați vă rog) să citim....și să credem...să credem că așa stau lucrurile, după părerea mea....a unui ceasornicar care scrie poezii nu cumva însoțitorul lui de soartă , al meu adică ,să umble prin oameni și prin câmpii! iată textul

http://adevarul.ro/news/societate/instigarea-incultura-1_54f81ada448e03c0fd3ee8d6/index.html