luni, 9 martie 2015

# cântec pentru putori (avertisment : mi-e tot mai dragă românia mea și cât trăiesc nu voi lăsa pe nimeni dintre voi s-o ia )


# cântec pentru putori
(avertisment : mi-e tot mai dragă românia mea și cât trăiesc
nu voi lăsa pe nimeni dintre voi s-o ia )


popor de smiorcăiți de slugi în cea mai mare parte
pupând în curul neputinței cu plagiatul și  miloaga
mereu - mereu cerșind  de două mii de ani
să vină Dumnezeu și să le care targa

aproape toți se vând se cumpără cu ziariștii la un loc
votează pe izmene și pe excursii la bulgari
 își dau în cap și se aruncă rând pe rând în foc
și stau după perdea atunci  când apele vin  mari

atât de răi în cea mai mare parte și cruzi și nesătui
te vor trăda și te vor vinde fără milă
degeaba îi ajuți le dai
grădina ta se va usca de silă

sunt grupuri  și sunt atât de mulți
cu două fețe prefăcuți
ei vor ieși mereu în stradă
să ia din lumea orbilor zăpadă

și vai de ai curajul să le spui ori să le-arăți
la sârbi ori alți vecini lumina demnității
te vor scuipa în ochi zâmbind
și vor striga mereu ei primii- hoții- hoții!
o cârdășie fără margini de la cel mic la cel înalt
pe care-l cumpără și vinde și aruncă
așa ca pe-o măsea stricată
să te ferească cel de sus de gloată

nu mai ai loc de edituri de uniuni și de lingăi
ce au făcut din poezie un gunoi
 antologați cu toții pe euro sau lei
devin comuni  dar își dau diplome-ntre ei

mai nou au apărut la orice colț reviste
vor spânzura distanța după bunul plac
evaziunea pentru ei o licitație șireată
au devenit demult un brand sărac

eroi au fost de la antene începând
vai lor și nouă cei puțini
atât de mulți și proști ei sunt
....ciulini

există și români frumoși înalți nu slugi
cu demnitate și atitudine de luptători
nu smiorcăiți și nu cu plagiatul pus pe frunte
ce -și pun parfum peste sudori la subsiori

luați bine seama că Dumnezeu a obosit
și că e vremea să se încuie poarta
ori vă treziți ori până mâine
vi se va pune-n coaste soarta

cum îl iubiți mă voi de fratele cel mare pe Hristos
c-abia ce ați ieșit din rugăciuni din sfintele biserici
și îi și puneți prin minciună și fapte rele piedici
cum de aveți atâta viclenie și venin de unde până când
și Maicii Domnului suspin?

l-ați umilit și alungat pe țuțea pe brâncuși și pe atât de mulți
nu aveți frică voi nu aveți rușine mă calicilor
să așteptați mereu să vină cineva ca să vă dea
mereu să vă aprindă candela altcineva?!

mi-e tot mai dragă românia mea și cât trăiesc
nu voi lăsa pe nimeni dintre voi s-o ia

florian silișteanu
9 martie 2015
sacramento california, usa