joi, 5 martie 2015

# welcome to the United States

# welcome to the United States
* Congratulations on your new status as a permanent resident of the United States......* - așa începe primul rând din scrisoarea pe care azi a adus-o poștașul...pe numele meu... florian stoian ( silișteanu, încă trudește să devină:))
4 martie 2015 - ...adunate sunt...365 de zile care au călcat apăsat și lăsat urme acestei distanțe în care locuiesc
-
un an de america!!! un post de radio on line, primul post de radio online în limba română din istoria californiei, o carte tipărită în limba engleză , și.....azi 4 martie 2015, poate cel mai important ca realizare....un ...green card usa. nu știu ce înseamnă și cât de mult înseamnă, dacă este puțin sau dacă este mult într-un an, nu știu ce planuri are Domnul cu mine...tot ce știu este că sunt fericit și că nu știu dacă merit atât de mult......și tot într-o zi de 4 martie se năștea tatăl meu, un exemplu de demnitate, un om cu o conduită de viață exemplară
- ce știu sigur este că nu am cerut nimănui nimic și că mi-am lăsat inima și sufletul, mintea și gândul să cuprindă din taină ...spre înger, însoțitorul meu de soartă, al omului rotitor, să meargă lin... și cel mai bine știu că atunci când am plecat din românia , să spun poezie în sfânta biserică ortodoxă din america i-am șoptit lui Dumnezeu doar atât....
- Doamne, unde merg eu acum?... mă las în Mâinile Tale , în voia ta Doamne!
# mai știu că bucuria acestei trude nu ar fi împlinită dacă nu aș mulțumi din toată ființa unor oameni , oameni frumoși , oameni curați....oameni care nu au avut nici-o obligație la mine , oameni care sunt OAMENI...uriaș de înalți, care, prin atitudinea lor, prin sfaturile lor, prin încurajările și gesturile conturate mi-au dat curaj și speranță : mulțumesc în primul rând familiei mele: coca , codruț și lucian, de care îmi este cumplit de dor, mulțumesc înaltului arhiepiscop al argeșului și al muscelului, ips calinic, frumos mulțumesc prietenului meu ducele de albota, primarul ion dumitru, de la care am învățat despre omenie, mulțumesc marelui scriitor și traducător, academicianul adam puslojic al timocului al serbiei și al nostru de la care am prins cu aripi cât de minunată este demnitatea, mulțumesc fratelui meu, poetul și publicistul aurel sibiceanu de la care am primit îndemnul cititului , mulțumesc tare mult curierul zilei în care m-am lăsat croit și trăit cu devotament pentru a păstra în echilibru sentința normalității- cea mai dreaptă! mulțumesc john brănescu, prosper om de afaceri de la care am priceput multe despre taina succesului, mulțumesc vecinilor mei , prietenilor mei, lui angi iliescu, mulțumesc foarte mult adrian măciucă zis bădia , care mi-a acordat încredere și care m-a încurajat, mulțumesc eugenia reiter ,mulțumesc adrian ciulei frate drag, mulțumesc neapărat părintelui florin ovidiu mihalache din florida, mulțumesc john și rebeca jarda, mulțumesc din tot sufletul daniela morgenstern, unul dintre cei mai speciali oameni pe care i-am cunoscut , un om care mi-a acordat totală încredere și care m-a sprijinit necondiționat să încep să construiesc , să visez și să sper,te iubesc dani, mulțumesc omului de știință , doamnei ruxandra vidu, talentatei artiste abigaila budac, voce de aur în muzica ușoară din diaspora usa, mulțumesc moldavilor mei : slavic dragomir, aurica kirkwood și mariana mikesell, mulțumesc marelui artist român vasile petruțiu din florida- regele școlii de balet al americii, fratelui ioan petruțiu, mamei acestor domni,carmen anca heitman, mulțumesc în mod special lui sam toplean- un român cum rar întâlnești prin românimea de prin lume...om cu o demnitate și onoare cum foarte puțini conaționali le mai au- din păcate, mulțumesc prietenilor, amicilor mei scriitori , poeți și prozatori , oameni de afaceri sau prinși în șurubul zorilor cu muncile de primăvară și de țară, mulțumesc edi arabela și mircea păun, mulțumesc fratelui meu sârb pavle bjelakovic , mulțumesc magda pușkas, mulțumesc emeric imre, mulțumesc acelor oameni care nu s-au lăsat antrenați în smiorcăiala neputinței, care nu au apăsat în gropile capcanei oameni grozavi care nu s-au cuibărit în mocirla plagiatului, în micimea evaziunii, amicilor mei de prin presa scrisă și vorbită care nu s-au cocoșat pupând dosul zilei pentru a manipula, mulțumesc domnului traian băsescu, fostul președinte al româniei îi mulțumesc pentru lecția deschisă de democrație pe care o susține și acum, mulțumesc pur și simplu...chiar și celor care s-au arătat cu venin cu amar și cu fețe de țurțuri și de matcă de lăptucă , le mulțumesc fiindcă mi-au dat șansa să văd și să mă bucur că nu am învățat să urăsc ...
vă mulțumesc frumos, cel mai înalt!
- ce urmează???!!!
am gândit și așezat bine în intenție un proiect de zile mari. dacă va vrea Dumnezeu, www.radioteiubesc.com , patronat de art of freedom llc, va aduce aici în california și nu numai , va aduce o notă nouă în ideea de entertainment, cu o sală radio capabilă să susțină desfășurarea unor evenimente de înaltă ținută, dar...toate la timpul lor. 
în rest....eu sunt fericit fiindcă așa m-am născut
mulțumesc america! 
Dumnezeu să binecuvânteze america să binecuvânteze serbia să binecuvânteze românia și toate celelalte popoare
dar înainte de toate acestea e de datoria noastră SFÂNTĂ să trudim cu emoție curată , cu demnitate și atitudine totală, cu muncă și cu frățească dragoste, cu fapte și cu înțelepciune
- după cum se vede și în fotografie 
de azi...4 martie 2015....
am devenit un american permanent:)
mulțumesc doamnelor și domnilor din casele de bătrâni pe care le-am vizitat și în care, în unele dintre ele, desfășor din când în când unele munci de care sunt foarte mândru, mulțumesc acestor americani de la care învăț în fiecare zi despre demnitate despre frumusețea normalității, și...gata...că e aproape 11 noaptea și plec la treabă....am un angajament ....fac curat,..aspiratorul e prietenul meu cel mai bun...detergenții, și...mănușile care mă ajută uneori să separ murdăria fizică de cea a acestui cotidian de departe....vă mulțumesc frumos oameni buni!
www.radioteiubesc.com 24 din 24 radio te iubesc un camarad care nu te lasă la greu www.radioteiubesc.com dragoste la prima vedere