miercuri, 15 octombrie 2014

senzațional!:)) așa ceva nu s a mai văzut




 senzațional!:))
doi cățeluși (mamă (mimișor)  și fiică - încă nenumită în graiul cățeilor :)) -) au hotărât ieri noapte că alarmele nu sunt bune de nimic și că... cea mai sigură metodă de a păzi motocileta poetului, singura cale care ar putea aduce pace în universul semnelor și al distanțelor ...ca o treabă de câinească dragoste față de om ,este un lucru ...serios făcut!
așa că, în toiul nopții când până și stelele sforăiau cerului, cele două ființe au apucat cu colțișorii preafrumoasa învelitoare, după care au marcat teritoriul:)) un pipi mic la roata din spate :) așa ca semn de afecțiune și ...curată credință față de ...stâpân! problema e că nu eu sunt stâpânul cățelușilor dar...înțeleg! am io un dichis de farmec de cluj de belgrad și de chișinău, de dallas și de cimpanzeu:)) față de animăluțe, de copcii și îngeri din depărtarea cărora probabil au venit și oamenii!
imaginile vorbesc de la sine: paznicii gândului meu că aș putea deveni mcar un scriitor simpatizat au decis să mânce la locul de muncă să se giugiulească așa ca de la mamă la fiică...la locul de muncă:))
Sunt sfântul tău i-am spus emoționat
ieri iubitei mele dar ea în loc să mă
sărute a născut repede cealaltă distanță
(din poemul...sunt sfântul tău!- de florian silișteanu!
iar aum aștept notele dumneavoastră sub acoperire!:)) de la codoșii și cocoșeii , gâștele și puțărăii care alcătuiesc cârdășia nu vreau să văd ori să aud nici măcar cum tac...le miroase gurița și acolo...după perdeaua după care stau ascunși să vadă ...încotro vor linge din nou !
www.radioteiubesc.com - în fiecare zi a săptămânii matinalul de seară cu florian silișteanu începând cu ora 11 am ora californiei ( în românia, ora 9 seara, adică 21 ...bre! 9pm!:))
cu parfum , cu chemare, cu frumoase culori, cu strigături, cu floricele ,cu informații și căutători, cu demnitate și atitudine, cu muzică și poezie, cu zvonuri și cu distanță înșirând stele pe ață!:) numai lawww.radioteiubesc.com