marți, 21 octombrie 2014

ora 5 si 20...e noapte!:)) ne spălăm frumușel, facem cafeluță, citim din psalmi, apoi puțin pe net, apoi repejor deschidem caietul distanțelor și continuăm lectura de ieri ( ne împrietenim cu petre țuțea)- între Dumnezeu și neamul meu - )luăm agenda...studiem programul zilei, ( să nu uit rubrica pentru revista argeș - din cana cu păsări) una dintre cele mai serioase reviste literare din țară (sunt onorat) apoi...că mai sunt...fix....5 ore și 35 de minute până începem matinalul...fix la 9 ora româniei (aici ora 11 ziua) mai punem la punct din ...planul de emisie...pe care oricum cred nu o să-l respect :)) și to așa...am primit vestea cea mare de la editorul meu, distinsul cercetător, profesor doctor universitar, doamna ruxandra vidu....am primt vestea că peste 6 zile primesc semnalul de carte...cartea tradusă impecabil de marele procopie clonțea , seraphim - schimbul de pasăre - cu o grafică aparținând marelui artist român ...domnul mircia dumitrescu, ....o carte dedicată....dar nu vă spun deocamdată ... nu vă spun pentru cine este dedicația- vă las să gghiciți ( premiul constă într un exemplar cu cheltuieli poștale incluse:)))- și...ca să nu lungim povestea...din când în când...ieșim și dăm o poză de noapte cu...pasărea! că așa o cheamă pe vânjoasa mea motocicletă!...iată....pe scurt...o parte doar din orarul meu de viață....timp în care las și somnului cinci ceasuri din 24....ca să vedeți că sunt harnic!:) am emoții pentru ediția de azi a matinalului și asta fiindcă pun în timpanul lumii oameni absolut valoroși și frumoși...oameni cărora le mulțumesc în felul meu....oameni de la care avem ce învăța...oameni pentru care românia nu este doar o zonă cu munți și văi ci și o credință! și, dacă nu vă supărați, o forță, un exemplu total pentru ca să se diminueze cât mai curând ...cârdășia care s-a poticnit în prea mare măsură și de prea mult prin țărișoară!















 ora 5 si 20...e noapte!:)) ne spălăm frumușel, facem cafeluță, citim din psalmi, apoi puțin pe net, apoi repejor deschidem caietul distanțelor și continuăm lectura de ieri ( ne împrietenim cu petre țuțea)- între Dumnezeu și neamul meu - )luăm agenda...studiem programul zilei, ( să nu uit rubrica pentru revista argeș - din cana cu păsări) una dintre cele mai serioase reviste literare din țară (sunt onorat) apoi...că mai sunt...fix....5 ore și 35 de minute până începem matinalul...fix la 9 ora româniei (aici ora 11 ziua) mai punem la punct din ...planul de emisie...pe care oricum cred nu o să-l respect :)) și to așa...am primit vestea cea mare de la editorul meu, distinsul cercetător, profesor doctor universitar, doamna ruxandra vidu....am primt vestea că peste 6 zile primesc semnalul de carte...cartea tradusă impecabil de marele procopie clonțea , seraphim - schimbul de pasăre - cu o grafică aparținând marelui artist român ...domnul mircia dumitrescu, ....o carte dedicată....dar nu vă spun deocamdată ... nu vă spun pentru cine este dedicația- vă las să gghiciți ( premiul constă într un exemplar cu cheltuieli poștale incluse:)))- și...ca să nu lungim povestea...din când în când...ieșim și dăm o poză de noapte cu...pasărea! că așa o cheamă pe vânjoasa mea motocicletă!...iată....pe scurt...o parte doar din orarul meu de viață....timp în care las și somnului cinci ceasuri din 24....ca să vedeți că sunt harnic!:) am emoții pentru ediția de azi a matinalului și asta fiindcă pun în timpanul lumii oameni absolut valoroși și frumoși...oameni cărora le mulțumesc în felul meu....oameni de la care avem ce învăța...oameni pentru care românia nu este doar o zonă cu munți și văi ci și o credință! și, dacă nu vă supărați, o forță, un exemplu total pentru ca să se diminueze cât mai curând ...cârdășia care s-a poticnit în prea mare măsură și de prea mult prin țărișoară!