sâmbătă, 25 octombrie 2014

Florian Silisteanu 4 minute · editat · cel mai frumos poem de dragoste, tulburător... .....poem scris de marele poet român traian furnea Scrisoare mamei - de traian furnea (Prin lumina zmeurie A unei veri aproape sfârșite Aș vrea să mă întorc acasă Mamă Plin de bani și alături Cu cea mai frumoasă fată din lume Și tu să fii mândră Și puțin fâstâcită Te știu eu bine Dar vezi Eu sunt sărac și slăbuț Port ochelari și umblu ntruna trist Iar peste toate astea tu îmi spui Că umblu puțin aplecat înainte Ca moșii Ăsta sunt mamă Ce naiba să fac Așa că n am să pot veni acasă nicicând Plin de bani și alături Cu cea mai frumoasă fată din lume Prin lumina zmeurie A unei veri aproape sfârșite Și tu să fii mândră Și puțin fâstâcită Te știu eu bine Cea mai frumoasă fată din lume Va merge cu altul acasă) ne întâlnim în matinal ..peste....9 ore și un pic....ora 11 ziua aici în california, în românia...ora 9 seara , ediție specială...www.radioteiubesc.com mâine, sâmbătă 25 octombrie 2014 ora 11 am ora californiei ( în românia ora 21 ) RESPECT! ( episodul 9) în rolurile principale, în ordine alfabetică: - adrian daminescu -clara mărgineanu - dan dimitriu - dan grecu - holograf - ion țiriac - ștefan iordache - tatiana stepa - titus andrei traian furnea sunt oameni care au iubit și iubesc românia prin fapte, prin demnitate și atitudine prin ceea ce fac pur și simplu, fiecare la cel mai înalt nivel în meseria lui, în pasiunea și gândul acestor distanțe care adună și nu risipește , care împarte punând în timpanul clipei ...dragoste! numai la www.radioteiubesc.com în matinalul de seară cu florian silișteanu - poet român - transmitem din sacramento - california- statele unite ale americii


cel mai frumos poem de dragoste, tulburător... .....poem scris de marele poet român traian furnea
Scrisoare mamei -
de traian furnea
(Prin lumina zmeurie
A unei veri aproape sfârșite
Aș vrea să mă întorc acasă
Mamă
Plin de bani și alături
Cu cea mai frumoasă fată din lume
Și tu să fii mândră
Și puțin fâstâcită
Te știu eu bine
Dar vezi
Eu sunt sărac și slăbuț
Port ochelari și umblu ntruna trist
Iar peste toate astea tu îmi spui
Că umblu puțin aplecat înainte
Ca moșii
Ăsta sunt mamă
Ce naiba să fac
Așa că n am să pot veni acasă nicicând
Plin de bani și alături
Cu cea mai frumoasă fată din lume
Prin lumina zmeurie
A unei veri aproape sfârșite
Și tu să fii mândră
Și puțin fâstâcită
Te știu eu bine
Cea mai frumoasă fată din lume
Va merge cu altul acasă)

ne întâlnim în matinal ..peste....9 ore și un pic....ora 11 ziua aici în california, în românia...ora 9 seara , ediție specială...www.radioteiubesc.com
mâine, sâmbătă 25 octombrie 2014 ora 11 am ora californiei ( în românia ora 21 )
RESPECT! ( episodul 9)
în rolurile principale, în ordine alfabetică:
- adrian daminescu
-clara mărgineanu
- dan dimitriu
- dan grecu
- holograf
- ion țiriac
- ștefan iordache
- tatiana stepa
- titus andrei
traian furnea
sunt oameni care au iubit și iubesc românia prin fapte, prin demnitate și atitudine
prin ceea ce fac pur și simplu, fiecare la cel mai înalt nivel în meseria lui, în pasiunea și gândul acestor distanțe care adună și nu risipește , care împarte punând în timpanul clipei ...dragoste!
numai la www.radioteiubesc.com în matinalul de seară cu florian silișteanu - poet român - transmitem din sacramento - california- statele unite ale americii