joi, 25 septembrie 2014

florian silisteanu in america 25 septembrie 2014 - Pasărea vine o singură dată poezie [ ] Colecţia: Poezii de dragoste - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - de florian stoian -silişteanu [florian stoian- silisteanu ] 2009-11-13 | | Pasărea vine o singură dată de unde nimeni nu ştie Vine la fereastră şi nu cântă vine tace pasărea mută pregătind lumii de nuntă Maica mea când era fată ascundea de după gând asculta îndepărta peţitoare moartea mea Înflorea a multă carnea îmbăta fântânilor setea toată câinilor dumicatul mâinilor Tata încă mă aşteaptă numai mână are dreaptă cealaltă şterge din lacrimi dincolo de după gând unde stă pitit un sfânt Pasărea vine odată eu am fost de pasăre tu ai fi de naştere noi am deveni ce suntem - primăvara Apa aia care cade e de jos în sus o cană bem din ea şi am băut - înger ridicând dacă ai veni acasă... pasăre frumoasă
















 Pasărea vine o singură dată 
poezie [ ]
Colecţia: Poezii de dragoste 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
de  [florian stoian- silisteanu ]
2009-11-13  |     | 



Pasărea vine o singură dată
de unde nimeni nu ştie

Vine la fereastră şi nu cântă vine tace pasărea mută pregătind lumii de nuntă
Maica mea când era fată ascundea de după gând asculta îndepărta peţitoare moartea mea

Înflorea a multă carnea îmbăta fântânilor setea toată câinilor dumicatul mâinilor
Tata încă mă aşteaptă numai mână are dreaptă cealaltă şterge din lacrimi dincolo de după gând unde stă pitit un sfânt

Pasărea vine odată eu am fost de pasăre tu ai fi de naştere noi am deveni ce suntem - primăvara

Apa aia care cade e de jos în sus o cană
bem din ea şi am băut - înger ridicând

dacă ai veni acasă...
pasăre frumoasă