vineri, 19 septembrie 2014

cântec despre mine poezie de florian silișteanu 2007-10-26 | | se vor naşte până mâine semne luate la un loc din alergătura stinsă numai unu la mijloc se vor pârgui gutui şi-a rămâne nimănui pomul verde când uscat când al tău al Domnului sunetul pleacă la nuntă merge şchiopătând e surd numai glasul maicii lumii printre oameni mai aud şterg din lacrimă până ce se-ntunecă nici-un sfânt nu se lasă tras de mânecă nu avem la magazin din cămăşile cerute numai poate printre rafturi frigul în oglindă se îmbrăţişează umbre mute dincolo de sticla zilei... cimitirul ( o fotografie din...in urma cu...2 ani cred...acasă! acasă la mine împreună cu dragul meu frate poetul aurel sibiceanu de care îmi este tare dor: am făcut revelioane împreună cu familiile noastre , am călătorit și spart nucile distanței printre oameni, am spart ceapa -n felii si am rânduit cum am putut din bine spre bine. unii au încercat să ne dezlege frăția, alții s-au bucurat când, poate, fiecare dintre noi a mai greșit. pentru mine , poetul aurel sibiceanu rămâne același frate drag! vorbim în această ediție a matinalului de azi vinei 19 septembrie 2014, începînd cu ora 8 seara -peste...2 ceasuri și jumătate !( în românia, 20 septembrie 2014, sâmbătă dimineața începînd cu ora 6 ora șase de dimineață -deci...peste , la fel, două ceasuri și un pic ) vorbim despre frăție despre patrie și destin vorbim despre înalt și lumină despre timp și vedenie numa la www.radioteiubesc.com

cântec despre mine 
poezie de florian silișteanu

2007-10-26 | | 

se vor naşte până mâine semne luate la un loc
din alergătura stinsă numai unu la mijloc
se vor pârgui gutui şi-a rămâne nimănui
pomul verde când uscat când al tău al Domnului

sunetul pleacă la nuntă merge şchiopătând e surd
numai glasul maicii lumii printre oameni mai aud
şterg din lacrimă până ce se-ntunecă
nici-un sfânt nu se lasă tras de mânecă

nu avem la magazin din cămăşile cerute
numai poate printre rafturi frigul
în oglindă se îmbrăţişează umbre mute
dincolo de sticla zilei... cimitirul

( o fotografie din...in urma cu...2 ani cred...acasă! acasă la mine împreună cu dragul meu frate poetul aurel sibiceanu de care îmi este tare dor: am făcut revelioane împreună cu familiile noastre , am călătorit și spart nucile distanței printre oameni, am spart ceapa -n felii si am rânduit cum am putut din bine spre bine. unii au încercat să ne dezlege frăția, alții s-au bucurat când, poate, fiecare dintre noi a mai greșit. pentru mine , poetul aurel sibiceanu rămâne același frate drag!

vorbim în această ediție a matinalului de azi vinei 19 septembrie 2014, începînd cu ora 8 seara -peste...2 ceasuri și jumătate !( în românia, 20 septembrie 2014, sâmbătă dimineața începînd cu ora 6 ora șase de dimineață -deci...peste , la fel, două ceasuri și un pic ) vorbim despre frăție despre patrie și destin vorbim despre înalt și lumină despre timp și vedenie numa lawww.radioteiubesc.com