luni, 23 septembrie 2013

Tunsu Petre / poezie de florian silisteanu



Tunsu Petre
poezie [ ]




iubito uite cum stă treaba mi-am luat slujbă la capitală
număr dale de ciment furat pun becuri în lustra Domnului
Poate mă vezi la televizor undeva pe Tunsu Petre printre seringi aruncate şuţi şi făcători de sabie fete crude la inimă şi muzică dată la maxim privitor ce mă aflu

nu mai am timp să potrivesc ceasul de pe acel peron numai al tău ai griji urcă în tren şi mergi fără mine o vreme vin eu desigur tot vin prin ploaia asta mnezeii ei de apă uscată

mi-e dor de tine ca de un purece imperial tot ăla pe care îl plimb prin poeme nu care cumva în loc de virgulă să ne trezim cu un război mondial între pagini

să ştii draga mea de departe că am condus jaguar scumpă limuzină mi-am zis uite ce bine e în românia asta a mea uite ce popor harnic e acesta numai al meu ca şi când absenţa de viaţă vrea să meargă în locul unei curve pe centură să facă sex oral cu şoferii de tir
la naiba cu politica lor cu timpul ăsta probabil în care soare e doar numele tău

ieri am urât cu toată fiinţa fierul am plâns lemnului ramura ce se pierde în toamna aceasta în care dacă nu te văd rog să nu mă mai nasc

dar cine să asculte îndemnul acestui crivăţ de viaţă dacă nici măcar inelul planetei nu are culoare ci doar formă de A

În rest nimic nou draga mea
te iubesc cu încetinitorul ca pe o bicicletă cu lanţul căzut
una din zale e ruptă