miercuri, 18 septembrie 2013

poem barbar poem hun poem cu nestemate cu priveghi cu iasomie poem cu început

poem barbar poem hun poem cu nestemate cu priveghi cu iasomie poem cu început
poezie [ ]
Colecţia: Poezii de dragoste

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [florian stoian- silisteanu ]
2009-01-07  |     | 


că io te iubeam nestemato da herai cu bărbat că trecea paserea iute şi în urmă un demon legat de firul subţire al zborului tău plutea aplecat
miroseai a sarmale făcute la tuci erai ţiganca mea prefăcută scoasă din ape cum e para fără cu miez roşu scuturată cu băţu ah Doamne la ce nuntă mai mergi dumneata multe drumuri în cana asta a mea unde stai răsturnat unde parcă săturat de sub fuste ies cu stele toate nopţi zilele mele
că de unde fântânii să-i vină peţitor de unde gării îngheţate altei ore peron de unde mănuşi paltoane ori dale călcate numite zăpezile mele în zale ia zi nestemato pe unde trec cortul pe sub care ascuns din priveghi umblă mortul
off crizantemo A mea paşte iar calul din iarbă o stea