marți, 3 septembrie 2013

colegiu sichuan mingjiang wenchuan shuimo town china muzica scoala populara de arte pitesti gabriela pendiuc prieteni cladiri si nici o pasare


 florian silisteanu intre doi instrumentisti chinezi azi la pitesti 3 septembrie 2013 foto ion tudor de la curierul zilei
 gabriela pendiuc directoarea scolii populare de arte din pitesti foto florian silisteanu
 in aceasta fotografie poetul florian silisteanu alaturi de o tanara pianista din estul chinei
 doua frumoase doamne angajate ale bibliotecii dinicu golescu din pitesti..mirela si....si am uitat





 domnul director sachelarie domnul gardin si...inca un domn



















 biblioteca judeteana arges dinicu golescu

 el este un roman cu cinci copii. i se spune pompila si este din pauleasca din comuna malureni judetul arges. locuieste unori in caruta sa alteori intr o casa de chirpici.pompila pe numele sau adevarat ion dragoi este prietenul meu. l am ajutat cand am putut.el este romanul care nu vazuse niciodata un televizor si asta se intampla pe 11 septembrie anul acela in care america a fost zguduita de atacul terorist. in vremea pranzului din ziua aceea amicul meu sa uita crucis se uita mirat in vitrina unui magazin in care vitrina functiona un televizor la care televizor se putea vedea din tragicul eveniment.