marți, 11 septembrie 2012

Vînt la pupa...t!

Cu praştia-n vrãbii ImprimareE-mail
(0 voturi)
marţi, 11 septembrie 2012

Cu praştia-n vrãbii

- de Silişteanu -

(Știri pe scurt, de folos, viațã lungã şi PAMFLET )


Vînt la pupa...t!

 Am pus în cîntarul zilei de ieri cîteva amănunte omeneşti adu­nate nu cu uşurinţă. Ieri am lău­dat. Azi punem în răsfăţul coti­dianului treburi de ţară. Agitaşie mare prin USl ca să nu mai spun că briceag ascuţit adică Şova ăla e la un pas să-şi în­ghi­tă limba păroasă fiind­că şi el ca şi alţii au dat cu mucii-n fasole. De­si­gur că mîrlanii nu ştiu pe unde să scoată că­maşa mai ales acum după ce s-au desco­perit mîrlănii pe care nici măcar ei nu le mai resping ci şi le asumă că nu au încotro.

Păcat fiindcă ştiu ptintre pe­sedei şi oameni cu capul pe umeri. Gata cu politica! Nene şi tanti doamnă şi dom­nule vine sfîrşitul anu­lui şi lumea mare se pregăteşte de dezmăţul crăciunului şi revelionului. Eu nu mă înham la aşaceva că sunt falit am rămas în urmă şi cu pensia alimentară şi cu multe altele aşa că nu prea am motiv să sbengui. Dar nu pentru poeţi e sărbătoarea ci pentru dumneavoastră luminaţi oameni ai muncii. Am trecut pe unu mai pe la Ambasador, mi se pare cea mai serioasă agenţie de turism şi am cules destule oferte care mai de care. Dacă tot visez aş apuca de picior o croazieră spre Argentina pe acolo sau un revelion în Mexic dar nu prea cred să mi se întîmple ori, de ce nu, am văzut şi pe la noi spre Bucovina nişte treburi dar vă las pe dum­neavoastră să alegeţi.De nimic nu sînt bun că de era aşa azi eram sul­tan ori director de fabrică de magiun şef de ziar ori matelot că tot marinar cică înseamnă. Zilele trecute dădeam zor la discuţii cu John Brănescu despre americi şi altele. M-a întrebat dacă am văzut Asia dîndu mi de înţeles că e bine să mai cuget. Azi pun o fotografie cu steagul american. God bless! Vînt la pupa..t vă doresc!