joi, 6 iunie 2013

Uricani 8 septembrie 2006

Uricani 8 septembrie 2006

iarba aceasta mă duce acasă

poezie [ ]

cu drag loredanei cristea şi deopotrivă mamei

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

de florian stoian -silişteanu [florian stoian- silisteanu ]

2006-09-09 | |







Ieri am fost în pământ să cunosc pe mama lui pe tatăl pe unde şi când uneori
l-am văzut pe el pământul plângând
ieri am dat veste că vin călare pe un bulgăre
de minereu ce vorbăreţ e metalul ce iute aleargă-n secunde deocheat fugărit e de umbră doar calul

Vă spun fraţior că de ieri la mine acasă pământul merge şi el în peţit
are mireasă trage la coasă iarba aceasta mă duce acasă

ieri am fost în vizită la o femeie ce ţine ascunsă lumea-ntr-o cheie Doamne
Doamne câtă răbdare mai ai până unde zici că am voie să strig şi să tai din distanţa aceasta cusută cu lacrima unui gram de carne ce-adoarme
pe osul oasele casele mele Doamne
vin apele mari şi-mi udă prosoapele
lasă îmi zic pământul e fratele meu vitreg un vultur
ieri am fost în vizită la cineva şi am fost ospeţit
iar am uitat să vă spun c-am murit

 



Uricani 8 septembrie 2006