luni, 10 iunie 2013

domnul pavle





sunt trist ca un barbar pe fruntea căruia ingineri de sunet au pus beculețe
(am schimbat pasărea de om rotitor care zboară aripi) Prietenul meu sârb domnul pavle pariază mereu infinitul un oraș plictisit această fântână

nu mai ai loc de poeți fiecare muiere ascuțind creionul țâțelor mici pe această piatră funerară poeziepunctro sfaturi părul pe moațe pepeni uscați bomboane cercuri înalte ziariști beți importanți aparate foto pentru maidanul speranței dar și oameni de treabă educând capacul pe care-l ridică atunci când fac pipi - mă iertați

da domnule pavle ai devenit unic iată frate am de gând să fac un reportaj despre femeile de serviciu din primăria timpului meu să le adun pe toate să scot un miss să fac bani din rahatul ăsta de viață - fără cuvinte cu p fără cuvinte cu f - iartă-mă

cam atât pentru azi fratele meu sârb domnule pavle
în rest...

fereastra: secretul meu și al ei