vineri, 8 mai 2015

iar i-am deranjat :)) cardasia fufelor si a putzarailor de prin presa care a manipulat cu nerusinare...trage din nou:) pai voi nici intr-o mie de ani daca mergeti cu liftul prin universitati si tot nu o sa puneti verbul in rama distantelor! curajosilor!:))) http://www.romaniatv.net/…/scriitorul-roman-fara-bacalaurea…

florian silișteanu , 7 mai 2015 sacramento california usa

 iar i-am deranjat :))
cardasia fufelor si a putzarailor de prin presa care a manipulat cu nerusinare...trage din nou:)
pai voi nici intr-o mie de ani daca mergeti cu liftul prin universitati si tot nu o sa puneti verbul in rama distantelor! curajosilor!:)))
 cateva reactii preluate de pe facebook

Pitesti Stiri Se ofticaaaa !!! Bravo !!! Fii mandru ..tot reclama e !



  • Florian Silisteanu multumesc Bitpress Rohttp://www.bitpress.ro/m/#/app/post/1242737
    Bitpress te informeaza despre ceea ce se întâmplă în localitatea ta. Știri politice, economice, sociale și din alte...
    BITPRESS.RO

  • Zlavog Lacramioara Nu iti umple sufletul de aceasta amaraciune ,ei au mancat o shaorma si banii castigati pe acea mizerie, tu continui sa fii apreciat de multi oameni si asta e mult mai mult .
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 01:33


    Florian Silisteanu am insa totala consideratie fatza de cei care au constientizat studiul , aducand astfel performantza ( scriu cu tz din lipsa de ..diacritice
    Îmi place · Răspunde · Ieri la 01:47 · Editat


    Marcel Vişa Reclama gratuita
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 01:44


    Florian Silisteanu multumesc iulia
    Iulia Cojocaru
    7 mai 2015 | 10:23 ...Vezi mai mult
    Îmi place · Răspunde · 2 · Ieri la 01:45


    Marcel Vişa Stiu poeti cu doctorat care scriu oribil...

    Zlavog Lacramioara Nu iti umple sufletul de aceasta amaraciune ,ei au mancat o shaorma si banii castigati pe acea mizerie, tu continui sa fii apreciat de multi oameni si asta e mult mai mult .
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 01:33


    Florian Silisteanu am insa totala consideratie fatza de cei care au constientizat studiul , aducand astfel performantza ( scriu cu tz din lipsa de ..diacritice
    Îmi place · Răspunde · Ieri la 01:47 · Editat


    Marcel Vişa Reclama gratuita
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 01:44


    Florian Silisteanu multumesc iulia
    Iulia Cojocaru
    7 mai 2015 | 10:23 ...Vezi mai mult
    Îmi place · Răspunde · 2 · Ieri la 01:45


    Marcel Vişa Stiu poeti cu doctorat care scriu oribil...
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 01:45


    Firutza Maier Si pe cine deranjeaza???
    Aveti nevoie de incapabili , dar cu DIPLOME???
    Pe toate drumurile...nu v-ati plictisit ??...Vezi mai mult
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 01:55


    Florian Silisteanu ....
    Îmi place · Răspunde · Ieri la 01:58


    Florian Silisteanu din pacate...# de vânăt și de uscată...românia niciodată ....nu e toată!

    în cea mai mare parte a ei, românia este țara lui împinge tava, e țara cârdășiei, a neamului prost, e țara lui coate goale, românia e țara lui îți dă un cap în gură, țara lui morții mă-tii, e țara bolnavilor și milogilor, e țara lui pe la spate, e țara lui neam cu nimeni...
    florian silișteanu
    trist, dezamăgit.....
    29 aprilie 2015
    sacramento- ca
    Îmi place · Răspunde · Ieri la 02:06

    Florian Silisteanu uitasem de romaniatv din pacate... romania: un sat fara caini! fiecare rupe din ea cum ii vine, cum poate,cand vrea...cat vrea! o constatare :cu cat cineva urla ca din gura de sarpe ca poporul lui e unic ca e cel mai patriot, cel mai iubitor de tara cu atat descoperi ca nenicu sau tanti sunt parte din cardasie. iubirea de tara se face in deplina tacere prin munca si mai ales...prin demnitate. ca te uiti la realitatea si-i vezi pe ...rares bogdan ori pe hoandra, ca te uiti la antene, ca-l vezi numai pe codosul de cosmin guse ,ca petreci prin ziare unde scuipatul a devenit aur de 18 karate, oriunde privesti...e trist! romanii cu totala dragoste de tara sunt putini...dar puternici. ei sunt cei care nu au plagiat examene , cei care nu au pus umarul evaziunii fiscale, sunt cei care nu au scris la ziare pe bani -azi cu ala...maine cu celalt, romanii frumosi si puternici sunt cei care nu au votat pe izmene, care nu au manipulat, care nu au apucaturi de cocalari, care nu se smiorcaie, romanii frumosi sunt putini la numar dar puternici fiindca nu sunt umili, nu asteapta sa le mature primarul in fatza casei, romanii frumosi sunt putini si puternici fiindca atunci cand merg la restaurant nu-i trateaza pe ospatari ca pe slugi, romanii frumosi sunt putini dar puternici fiindca atunci cand depasesc pe linia continua nu se pun sa-l filmeze pe politist cand ii cere actele la control, romanii frumosi sunt putini dar puternici fiindca nu-si cumpara imaginea pe bani sau pe barter, romanii frumosi sunt putini dar puternici fiindca se tin de cuvant cand promit, nu sar dintr-o barca in alta in functie de cum bate vantul, romanii frumosi sunt putini dar puternici fiindca nu se bat cu pumnii in piept ca datorita lor nadia a luat zece si nu traiesc din gloria strabunilor, romanii frumosi sunt cei care nu se lasa antologati pe bani nu tiparesc poemul pe reverul de la portofel, ....so tot asa

    am scos si voi scoate din lista de zi si de noapte de viatza si de inalta emotie absolut toti putzaraii si simandicoasele fapturi. care va stiti in oricare dintre aceste situatii...multa la revedere! indiferent ca sunteti pe la rusi, prin americi, prin romania si capatul lumii .

    steguletul acesta ....este inima mea ...si nu o sa tac atat cat traiesc ...si nu o sa las cardasia, smecherii ...gloata... sa-l terfeleasca!
    Îmi place · Răspunde · 3 · Ieri la 02:08


    Vali Orţan Batrane, te ataci degeaba! Istoria literaturi romane e plina de oameni fara studii".. eminescu a fost repetent, minulescu la fel... ce-ti pasa ce zic detractorii?




Florian Silisteanu nu-mi pasa de mine...imi pasa ca acesti gadilici ocupa un spatiu in care ar putea creste democratia bunului simt, nu de mine imi pasa ci de faptul ca acesti formatori ai cardasiei, sustinatori insetand, nu aduc performantza ci o locuiesc in neputintza...nu de mine imi pasa prietene Vali Orţan ci de momentul in care pe acest peron se va da ora exacta iar din trenul asteptat nu vor cobora decat prefacutii.... nu de mine imi pasa ci de emotia care se pierde deodata cu tineri capabili, copii eminenti, adulti cu capul pe umeri care nu vor putea ocupa un loc al normalitatii din cauza acestor smiorcaiti, din cauza acestor slugi...cum sunt si semnatarii din fitzuica romaniei
Îmi place · Răspunde · Ieri la 02:29 · Editat


Vali Orţan deja si-au dat arama pe fata... atata timp cat au probleme cu studiile lui Floian Florian Silisteanu, si nu cu ceea ce scrie el, isi arata micimea
Nu-mi mai place · Răspunde · 2 · Ieri la 02:26


Florian Silisteanu nu-mi pasa de mine...imi pasa ca acesti gadilici ocupa un spatiu in care ar putea creste democratia bunului simt, nu de mine imi pasa ci de faptul ca acesti formatori ai cardasiei, sustinatori insetand, nu aduc performantza ci o locuiesc in neputintza...nu de mine imi pasa prietene Vali Orţan ci de momentul in care pe acest peron se va da ora exacta iar din trenul asteptat nu vor cobora decat prefacutii.... nu de mine imi pasa ci de emotia care se pierde deodata cu tineri capabili, copii eminenti, adulti cu capul pe umeri care nu vor putea ocupa un loc al normalitatii din cauza acestor smiorcaiti, din cauza acestor slugi...cum sunt si semnatarii din fitzuica romaniei


  • Florian Silisteanu nu-mi pasa de mine...imi pasa ca acesti gadilici ocupa un spatiu in care ar putea creste democratia bunului simt, nu de mine imi pasa ci de faptul ca acesti formatori ai cardasiei, sustinatori insetand, nu aduc performantza ci o locuiesc in neputintza...nu de mine imi pasa prietene Vali Orţan ci de momentul in care pe acest peron se va da ora exacta iar din trenul asteptat nu vor cobora decat prefacutii.... nu de mine imi pasa ci de emotia care se pierde deodata cu tineri capabili, copii eminenti, adulti cu capul pe umeri care nu vor putea ocupa un loc al normalitatii din cauza acestor smiorcaiti, din cauza acestor slugi...cum sunt si semnatarii din fitzuica romaniei
    Îmi place · Răspunde · 2 · Ieri la 02:31


    Florian Silisteanu nu de mine imi pasa ci de emotia care se pierde deodata cu tinerii capabili, copiii eminenti, adultii cu capul pe umeri care nu vor putea ocupa un loc al normalitatii din cauza acestor smiorcaiti, din cauza acestor slugi...cum sunt si semnatarii din fitzuica romaniei
    Îmi place · Răspunde · 3 · Ieri la 02:33 · Editat


    Vali Orţan atata timp cat, Senatul Romaniei, aproba o ordonatza de urgenta care stipuleaza ca Revolutia romana din 1989 s-a incheiat in data de 22 decembrie 1989, ora 12,09, cand a fugit dictatorul, desi, inca era in vigoare starea de necesitate decretata de dictator... despre ce popor vorbim??
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 02:36 · Editat


    Florian Silisteanu ahhh... am uitat de ce slugilor le curge venin din pipotzica :)printre altele... respect traian basescu!
    Îmi place · Răspunde · 1 · Ieri la 02:51


    Gelu Diaconu nu ştiu dacă te va consola cu ceva, dar din câte ştiu nici Marin Preda nu a avut "bacaloriat"
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 08:47


    Gelu Diaconu sau, în orice caz, studiile lui fragmentare au fost incomplete, însă asta nu l-a împiedicat să ajungă un scriitor mare


  • Florian Silisteanu ...vreau sa raman....florian silisteanu...apoi, clopotul acestor distantze nu bate pentru slugi...de aceea cred doar in ce este inalt, cel mai inalt, intai de inalt...sigur de inalt...si atat de frumos...ca inalt!:)
    Îmi place · Răspunde · 1 · Ieri la 08:51


    Pitesti Stiri Se ofticaaaa !!! Bravo !!! Fii mandru ..tot reclama e !
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · Ieri la 10:21


    Florian Silisteanu nu mi-am dorit niciodata sa vad oameni ofticati....aveam sa vad, sa observ , sa aflu...ca pe unii ii credeam ca imi erau cel mai aproape ...si, culmea... tot cei mai aproape ca sa ma piarda odata si odata... tocmai credeam ca se bucura de un lucru bun pe care l-am facut...asa cum eu m-am bucurat intotdeauna atunci cand am observat la ei cand am inteles ca urca in vitrina...performantza. mai mult...am dus cu mine nu odata...cartile lor, numele lor, revistele lor...total si total dezinteresat. am mai observat si altceva...cu cat esti mai generos, mai bun...cu atat in eo creste ...ura...au venin...intotdeauna mi-am stiut lungul nasului...dar nici nu am pupat ceva ca sa urc.. iar in momentul in care in ospetia celuilalt am vazut ca rodul vine din micime...am intors din drum.nu m-am apucat insa sa spun lumii din taina mesei ... am anuntat insa ca din momentul acela ...bine ar fi sa nu mai aud despre dansul.nu am fost sluga nimanui, nu am santajat niciodata sub nici-o forma pe nimeni , nu am semnat niciodata cu alt nume sau cu initiale, nu am scris niciodata la comanda, nu am manipulat pentru nimic in lume nu mi-am facut alte conturi..si, poate cel mai drag....cel mai frumos...am fost fericit atunci cand am ajutat...cum mandru sunt ca dintotdeauna am avut atitudine indiferent de adresa la care locuia acel cineva. in rest....sunt liber sunt fericit fiindca asa m-am nascut. iar daca am facut rau cuiva ...atunci ...rau am facut familiei mele pe care nu odata am lasat- o in plan secund....
    Îmi place · Răspunde · Ieri la 14:10 · Editat


    Florian Silisteanu in atentia slugilor de prin presa si din viata de zi cu zi :)sunt un pic prins cu treaba...dar zilele astea merg intr-un magazin de arme:) sa vezi poze;) si arme...numai bine ma orientez la ceva puscoace. sa vezi atunci slugile la atac:))) putzarailor! o sa va pusc cu pasari in tample:))) iar ca munitie o sa am un glontz cu aripi de inger:) o sa va pape gloata si cardasia