sâmbătă, 23 mai 2015

- america are încredere în mine, eu am avut încredere în românia - da, eu pot! !23 mai 2015 sacramento chrysler - america are încredere în mine, eu am avut încredere în românia - da, eu pot!

mulțumesc america, mulțumesc părinților mei pentru că m-au învățat să respect sfânt  niște principii de la care, indiferent de situație...nu m-am abătut, mulțumesc familiei mele, mulțumesc sam toplean mulțumesc daniela toplean,mulțumesc daniela morgenstern , foarte mult, , le mulțumesc pentru că m-au sprijinit necondiționat, și, mulțumesc america pentru finanțare, pentru încredere....și pentru acest crysler decapotabil atât de frumos. sunt fericit că de acum pot munci mai mult mai eficient și mai fericind:) in poză, cu mustață ( nu poza e cu mustață) e bunul meu prieten, un român plecat din românia prin 1986, trecut prin lagăr și prin furcile lumii, azi, unul dintre românii cei mai bine văzuți din sacramento, printre românii cu adevărat de înaltă ținută, cu demnitate neclintită, atât de puțini și prin diaspora și prin țărișoară. punem în plan, alături de misiunea pe care o conduce, alături de încă un grup restrâns de români, punem la cale un demers de ajutorare a copiilor din africa. dar toate la timăpul lor. am văzut zilele trecute un documentar cu acești câțiva români care fac lucruri uluitoare...uluitoare...și nu pe banii guvernelor și nu din gură și nu din smiorcăială...români cu adevărat atât de frumoși...dar atât de puțini la număr
revenint la bubulina decapotabilă...am garanție un anișor :)) dacă de exemplu se defectează la mai mult de osută de mile de locul unde stau...asiguratorul plătește hotelul. daca-mi pierd cheile...asiguratorul vine si aduce altele. daca...se defecteaza aerul conditionat...asiguratorul plateste sa vină frigul:) și tot așa. și, foarte important....interesul ( dobânda 11 procente:) în rest....la muncă! am progresat și cred că...am ajuns cam pe la jumătae în ceea ce privește amenajarea sediului www.radioteiubesc.com

primele poze sunt de la ieșirea pe poartă cu mașina...plinul făcut, și toate cele ca la carte:)















 cu fratele sam care mi-a fost și îmi este ca un frate ca un părinte