luni, 25 mai 2015

dragi prijatelji iz golupca, iz meni drage srbije, prolaze kroz teske trenutke, i sada je potrebno da im se nadjemo u nevolji. drago rosice, moje misli su sa tobom, ako mogu na neki nacin da pomogmem, javi mi ( traducere Pavle Bjelakovic) bunii mei prieteni din golubac, din serbia dragă (din golubac- la numai 114 km de seeverin) , trec prin clipe grele. aveți nevoie de speranță ! dragă rosica sunt alături de tine dacă pot ajuta cu ceva

dragi prijatelji iz golupca, iz meni drage srbije, prolaze kroz teske trenutke, i sada je potrebno da im se nadjemo u nevolji. drago rosice, moje misli su sa tobom, ako mogu na neki nacin da pomogmem, javi mi ( traducere Pavle Bjelakovic)
bunii mei prieteni din golubac, din serbia dragă (din  golubac- la numai 114 km de seeverin) , trec prin clipe grele.
aveți nevoie de speranță !
dragă rosica
sunt alături de tine dacă pot ajuta cu ceva