joi, 24 decembrie 2009

bărbații iubitelor mele

iubitele mele sunt toate la fel au pantofi colorați fustele scurte unele lungi pe sub care noaptea în soare se-ascunde
una din două poartă la gât crucea unui cuvânt altele nouă au pe sub piele câteva mii de inele fiecare a fost măritată cu mine cel puțin o singură dată
bărbații din viața femeilor mele erau soldați păzeau castelul unei umbrele defectă când ploaia ploua niciuna dintre ploi nu uda
acum iubesc într-o singură fată o altă femeie din nou măritată parcă sunt primitiv sunt un barbar care vânează pe domnul primar ori pe președintele țării care face pipi pe șira spinării întregului mapamond adunat la ședința în care câțiva părinți cer carnetul de note la sfinți
sunt fericit urletul meu miroase-a parfum i-am rupt eticheta din ea iese fum cineva și-a dat cu mirosul în ochi și acum calcă pe spate pe mușchi pe vertebre gropile toate dintre inele
odată am venit pe sub ape cu un vapor cu vâsle era un flaut deasupra de apă pe targă au pus la uscat peștele inimii mele sărat mi-au scos dinlăuntru ființa bărbații femeilor mele au semnat cu toții sentința - eram viu ca un cui de care tabloul stă agățat în partea cealaltă din care-am plecat
somn ușor i-am spus mamei când a murit
visul tăiat la cuțit nu este la fel ca acela topit și pus mai apoi într-o formă din care prin târg se vinde mai ieftin stând cu fantoma de vorbă
iubitele mele sunt toate la fel
priviți mai atent pe sub fiecare inel scrijelit e acolo numele meu pe dumneavoastră vă cheamă la fel scrie..priviți mai atent ce nume frumos e sub el

Un comentariu:

  1. un Crăciun de poveste, frate. povestea te las pe tine să o scrii.
    Sărbători cu pace şi bucurie în suflet

    RăspundețiȘtergere