vineri, 25 decembrie 2009

Remember Manifestul Roman - saptamanal national de atitudine fondator Florian Silisteanu apărut 1 mai 2005 îngropat de Rodipet in octombrie 2005


AM fost întrebat de ce nu am o casă iar eu am răspuns prin tăcere: uneori locuiesc cu chirie în mansarda poeților alteori încerc să las în urmă altfel de case. Uneori reușesc! Nu acuz pe nimeni ci fac aici un mic remember Aș mai spune că nu am șantajat niciodată și nu am urlat în gura șarpelui Au trecut 5 ani un cincinal din viața aceasta pe care o tot împart Până când? Iată câteva frânturi din ce AM încercat cu acest Manifest Sunt greu de suportat și dreptdovadă de cele mai multe ori rămân singur atunci cînd pun la cale un proiect. Mulțumesc Elenei Ștefan mulțumesc lui Dan Diaconescu singurul media care m/a încurajat mulțumesc....

Manifestul Român era difuyat prin 1462 de chioșcuri la nivel național.Aici în Sibiu

București nu mai țin minte data la un târg de presă alături de Cristian Tudor Popescu amabil să facă o fotografie cu unul din provincie. CTP m/a întrebat atunci cu ușoară ironie un pic hâtru serios dar și cu simpatie cine se află în spatele ziarului...azi înțeleg că ar fi trebuit să fie totuși cineva

Constanța Teatrul de Vară

Horia Moculescu a răsfoit și el din manifestul zilei

un primar de băbana lui Bebe Ivan

căsuța de redacție

la primul număr pilot

eram atent să las mereu o fereastră deschisă poeziei care înfrigura lumea și așa l/am invitat pe Adam Puslojic

odată m/am publicat odată

cu Pavel Stratan

cu Nico

dezbatere vot nominal Mona Muscă

despre țigani cu Marko Bela și Badea Stănescu

despre moartea lui Teo Peter

cu poezia lui Dumitru al Peșterii Dumitru Pricop ...Dumnezeu să/l odihnească

națiunea și televiziunea Teo Trandafir

Eugenia Reiter fereastră deschisă spre poezia rătăcită dar de bună factură prin țara din țară

Maia Morgestern

aplauze pentru un reportaj făcut de Cristina Țopescu

Lovitură de teatru în justiție

urmărit

din nou despre justiție

culisele Cerbul de Aur 2005

când câștigă și când pierde Băsescu

despre Joe Cocker


rușinile fotbalului românesc excelent abordat de Lucian Gheorghiu














primul număr pilot din Manifestul Român

poem de Liviu Nanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu