miercuri, 16 decembrie 2009

Despre Renault...Fourmont predă ştafeta lui Olive...Paula Seling ...prietenie...colinde


înainte de a pleca spre capitală spre recepţia dată de Renault am trecut pe la stilista mea de la Maya.M-a aranjat!

se lasă cu greu pozată! Doamna de pe scaun locuieşte în Americi. Cred că se distrează văzînd poetul distrat

Traistă primită de la Renault

cârnaţu şi brânză de burduf în scoarţă de brad pentru presa din România

din povara bucuriei împărţită cu Gabi Grigore şef redactor la Jurnal cu Ionuţ Stanciu frate de jurnal şi Cristian Vasile naş de jurnal de argeş...doar eu sunt hamalul de lux al dumneavoastră

Olive a preluat conducerea Renault de la Fourmont


povestea acestui eveniment mâine 17 decembrie în Curierul Zilei pe http://www.curier.ro/

Paula Seling....emoţie...bucurie...nu ne-am mai văzut demult. Aşa cu faţa mea de poet în costum Paula pare un pic încurcată...Florian!?....Sunt bucuros că mă ţine minte.Îi dau o carte de vizită de Nuntaş Român! Paula Seling de curând întoarsă din Canada Toronto din concert Paula Seling ca un colind şi eu...florian silişteanu fericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu