miercuri, 9 decembrie 2009

un ins inconstient beat turta...un pic din viata de gazetar surprins de amicul Pavle...pe teren...despre Romania mea


individul cu șapcă roșie este turtă.Reportajul și filmulețele sunt în ziarul curierul zilei (aveți un link în dreapta pe coloană sus www.curier.ro) Parcă pe 3 s/a întâmplat undeva pe o străduță din Pitești când cetățeanul turmentat dorea să plece spre lume după o oprire în care l/am imolbilizat Nu am obiceiul să arăt din relele zilei dar uneori trebuie.Vă las să comentați fiecare. Un tânăr pe care o să-l observați ținând de motoretă este cel care a avut opinie și căruia îi mulțumim.Fotografiile de față sunt făcute cu un telefon de către amicul meu Pavle .

hopa...











gata să scape





după 30 de minute avea să apară și poliția





da...am sunat din nou la 112

de sus în jos și de jos în sus țara asta e uneori doar un tufiș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu