luni, 26 ianuarie 2009

Despre Romania mea- Un mare fotograf piteştean Catalin Eremia...imagini din Namibia....God bless America

Piteşteanu Cătălin Eremia este după părerea mea unul din marii fotografi români. Se trage din familie de artişti.Tatăl lui este poetul Nicolae Eremia. Poimâine 28 ianuarie va apărea în Curierul Zilei un interviu cu Cătălin Eremia . Am bucuria de a pune aici cîteva fotografii executate de curând în Namibia. Dacă dumneavoastră sunteţi curioşi dacă doriţi să aveţi parte de o şedinţă foto executată cu profesionalism iată un nr de mobil al artistului Cătălin Eremia: 0744842022

în această fotografie sunt eu florian silişteanu pozat în septembrie 2008, la Piteşti de artistul fotograf Cătălin Eremia, o poză făcută cu cîteva zile înainte de a pleca spre americi.

Cătălin Eremia în Namibia.Fotografiile care urmează sunt realizate de el.Dacă dumneavoastră sunteţi curioşi dacă doriţi să aveţi parte de o şedinţă foto executată cu profesionalism iată un nr de mobil al artistului Cătălin Eremia: 0744842022



În dreapta Cătălin Eremia







Un comentariu:

  1. pentru numele pe care il are, fotografiile sunt relativ slabe. Exceptand cele 2 portrete cu copilul, restul sunt fotografii, sa-mi fie cu iertare, "de duzina". Lipseste compozitia, cromatica, estetica. Foarte greu mi-ar fi sa ma aventurez a-l numi "artist fotograf" asa cum autorul acestui blog o face mai sus. Haideti sa mai aducem ceva valoare reala in arta fotografica romaneasca. Va puteti uita pe badorgood.com sa vedeti adevarati artisti fotografi romani. Cu transparenta...

    RăspundețiȘtergere