luni, 12 ianuarie 2009

Despre Romania mea- Sibiu sfârşind zilei de 9 ianuarie ajungând spre 10 la Serile Artgotice...Expoziţie de poezie...God bless America


între timp a sosit un poştalion condus de Cristina Voicu femeia care a auzit strigarul şi mintenaş a mai pus la drum un calup de poze cu ominii despre care spuneam că nu se află şi care amu se află fiindcă se află după cum hurmeză: aci: Dana Banu de stânga apoi începătoare dreptei Dana Banu lângă dânsa domnu Victor Potra şi Fane Ghica

aci se observă un pic din Adrian Suciu mai mult din Dana Banu un pic din Adriana Lisandru şi un pic din Gabriela Leahu

domnii :Mihai Maxim,Sandu Târşia, Victor Potra

Cornel Ştefan Ghica, Călin Sămărghiţan, Camelia Silea, Mihai Maxim,Sandu Târşia

Mihai Maxim, Sandu Târşia, Victor Potra, Florin Caragiu, Valentin Leahu, d-na Leahu, Adriana Lisandru


Cristina Voicu şi Dan Herciu

Valentin Leahu şi Călin Sămărghiţan (fotograf am fost io eu io)

cu fratele Leahu pozaţi de fratele Călin

o fotografie de Valentin Leahu (e făcută pe 9 ianuarie seara în timp ce vorbeam cu un frate sârb numit Pavle...sau în timp ce vorbeam cu depărtarea mea din Toloronto?!)

în cârciumioara căşii armatii seara de 9 alături de un om extraordinar părintele Călin Sămărghiţan pozaţi de domnuuuuuuu Leahuuuu Valentiinnnnnnnn

în noaptea sibiului ca doi fraţi

Valentin Leahu şi soţia lui Gabriela

Florin Caragiu şi Adriana Lisandru a braşovului invidioşi pe ciolanul meu (foto Cristina Voicu)

o poză de Cristina Voicu

Adrian Suciu în stânga un mare poet

în timpul recitirii din superba locaţie Atrium Lounge, Casa Luxembourg



Autograf dat maestrului Cornel Rodean



din păcate încă nu am primit poze şi adaug aici că la fel de frumoşi de importanţi pentru inima mea sunt şi : George Precup, Sandu Trsia, Liana Botoc, Dana Banu, Victor Potra, Cornel Ştefan Ghica şi toţi ceilalţi. O zi de 10 ianuarie de nota zece o zi şi o noapte ca un atelier prin care au trecut George Coşbuc, Nichita Stănescu, Traian Furnea, Marin Sorescu, Miron Radu Paraschivescu, Radu Gir şi ...au şi rămas de vreme ce lumea se pregăteşte încă de o nuntă de semne....Bravo Călin Sămârghiţan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu