sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Despre Romania mea- Revelion 2009 Hotel President-Scornicesti, 3 ianuarie Neptun,...God bless America


2 ianuarie 2009 în Piteşti portret Aurel Sibiceanu

Portret primarul Bebe Ivan pe 2 ianuarie seara în Băbana

Poetul Aurel Sibiceanu pe 2 ianuarie la prînz la mine acasă

Plaja Neptun 3 ianuarie

Distinsul critic Gabriel Dimisianu 3 ianuarie seara la Vila Scriitorilor din Neptun

Domnul Gabriel Dimisianu pus la punct critic de motanul Ardumaş



tot pe 3 ianuarie în Neptun pozînd familia filozofului Leonid Dragomir



pauza frigului şi eu florian silişteanu pozat de prietenul Leonid Dragomir

i-am făcut şi un portret şi tot pe 3 ianuarie 2009 la neptun aceluiaşi prieten drag şi respectabil tînăr filozof Leonid Drgomir
Maricica printre pietre

şi eu aproape ca un om pe plaja Neptun 3 ianuarie 2009 pozat de Leonid


Noaptea de revelion din Scorniceşti hotel de 4 stele President cu Gabriel Grigore redactor şef Jurnal de Argeş alături soţia lui poeta Nicoleta Popa-Grigore

deja e ora 3 din noaptea primă a anului 2009 şi musai tre să pui mîna pe vasilică

am prezentat programul de revelion am fost bucuros să mă aflu lîngă artişti iată aici între saxofonist şi solista Maria Ghinea

prezentator Florian Silişteanu că doar scrie şi pe afiş

Şi tot la President în Scorniceşti la noaptea dintre ani alături de bunul prieten adevărat Cristian Vasile manager Jurnal de Argeş

Fracul l-am împrumutat de la Teatrul Al.Davila

Orchestra Doina Argeşului condusă de maestrul Ciontică

Pe 31 decembrie pe la ora 20 pregătind noaptea de revelion cu trupa de balet o parte din ea trupa de la Teatrul Al Davila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu