luni, 6 mai 2013

sunt vinovatul dumneavoastră de rezervă .mă numesc florian silișteanu - și pe bună dreptate

sunt vinovatul dumneavoastră de rezervă .mă numesc florian silișteanu - și pe bună dreptate

am tot observat în aceste zile cum mii de oameni imediat au și strigat prin lume și frumos că așa a fost au strigat că Domnul Iisus vine și El a venit și El a înviat Hristos a înviat Adevărat a înviat!
Mulți dintre noi foarte mulți l-am pus din nou la înaintare pe Domnul nostru și iar am prefăcut pentru cî...
teva zile această distanță într-o dragoste mare.
Printre cei cu sfânta credință se găsesc și câteva ființe pe care le-am iubit care m-au iubit pe care le-am părăsit care m-au părăsit.... e destul aer pentru noi -îmi zic!
printre cei dragi și marie vrânceanu nutriționist un pedagog desăvârșit și mirela dinu popescu o actriță de excepție și ea un om absolut înalt.
ce nu înțeleg este că deși merg cu Domnul în față chiar și zilele acestea au continuat un demers și anume să trimită mailuri prin toate colțurile cum că eu florian sunt ce e mai rău pe pământ. și acum
nu voi scrie și nu voi spune niciodată ceva rău nu voi arăta fotografii sau trăiri și nu niciodată nu voi scoate sabia. ce e trist că pe aici prin lumea internetului în spatele fiecărui computer se ascund sfinți se ascund oameni cu coloană vertebrală oameni care deși nu te cunosc nu te au atins nu te au ascultat imediat ei dar imediat și sar la beregata ta (nu i așa doamna nynna)cu toți atât de curați încât marea lovitură se arată atunci când îi vezi cu adevărat
așadar să aveți griji să încuiați și depărtați de mine fiindcă...
știu și târziu am aflat că femeile unele femei dar și bărbaților li se potrivește - ei bine oamenii în anumite momente devin fiare un fel de leoaice sau lei răniți care se învârt în cușca lor din ce în ce mai strâmtă

Tot pupăm la icoane și promitem Înaltului că ne înbunăm că ne vedem de casa și bărbatul nostru de fiul și fiica noastră de lucrul nostru de inima și trupul luminos al Domnului dar nu învățăm să strigăm și să iubim pur și simplu.pur și simplu. cât suntem împreună suntem cei mai frumoși cei mai buni bărbați și femei suntem de neînlocuit iar cum printre viețile noastre se arată o despărțire imediat suntem ce e mai rău pe lume
ce este mai rău pe lume?
printre ele..parșivenia prefăcătoria în general lipsa de atitudine mai ales și absența supremului sentiment de a învăța să pierzi de a avea venin în inimă de a cășuna pur și simplu fără să mai ridici ochii din ochiul în care se înneacă propria ta ființă