duminică, 8 noiembrie 2009

un pic din america si aproape tot din Toronto - Canada...Niagara ...sublim...absolut fericit...God bless America florian silisteanu prin lume


 
constructie in toronto spre seara



poetul florian silisteanu  in toronto foto A Toronto


De fapt asta era prima poza pusa...ca sa pastram o linie...a inceputului...deci asta e singura poza din state restul sunt in Canada in Toronto aproape de inima mea
In state in Maryland in Hagerstown cu Adrian Ciulei care m/a primit ca pe un print si caruia ii multumesc ca unui frate...deopotriva Dianei

florian silisteanu in toronto la daysi hotel Deja in Canada in Toronto...la un hotel...autograf pentru Anny...

Toronto cel mai frumos oras din lume











iubirea are numele ei


 
anca novac



 
anca novac foto florian silisteanu




Niagara







 
poetul florian silisteanu la cascada niagara : foto anca novac



pasereA

prin Niagara foto A

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase poze. M-am uitat la ele si le-am "simtit" fiindca am pasit pe acolo. Imi pare rau ca nu ne-am intalnit in Toronto.Poate cu urmatoarea ta vizita pe acolo sa dai un semn. Salut !

    RăspundețiȘtergere