marți, 17 martie 2009

Despre Romania mea..14 martie asibiind printre argotici...şi o invitaţie spre marele pictor Vitalie Butescu ..God bless America


George Precup poetul

george al sibiului şi doamnă a oradeei că i-am uitat numeleeee

din citiri



juma de poet în poză întreagă doamna tânără preoteasă orădeancă sibiancă şi domn Cornel Rodean

oameni
(aceste poze de mai sus au sosit târziului de la fratele Călin şi îs lucrări semnate Călin Sămărghiţan


Puţin din opera lui Vitalie Butescu - Expozitie de pictură, 13 - 27 martie 2009, Galeria Habitus, Piata Mica nr. 4 Sibiu. O alergare de muguri aş spune îmbrăţişând o reuşită ce merită aplauze pentru că acest pictor acest artist are la îndemână culoarea unui miracol

În Sibiu în România... un fel de ţară

mi-am făcut prieteni noi şi foarte valoroşi


am citit din Strigarul de seară

Părintele Călin Sămărghiţan aprimit din partea poporului siliştean un mic dar


în dreapta domnul Silviu Guga

Eu şi gândul din mintea domnului Dan Herciu , Cristina Voicu şi gândul din mintea lui Florian Silişteanu


gânduri asibiind...frumos

Doamna Eugenia Reiter şi domnul Liviu Nanu
(poze de Cristina Voicu cred şi de domnu Valentin Leahu foarte sigur)

Un comentariu: