duminică, 22 februarie 2015

răspuns lui chiricuță

amicul traian chiricuță mi-a trimis o fotografie pe feizbuc una în care îl chinezește pe domnul ponta:)

nu obișnuiesc să las pe peretele zilei nimic politic indiferent de ce partid ar fi vorba....de această dată am lăsat să treacă....și i-am scris așa prietenului nostru traian chiricuță : dragă prietene traian chiricuță, de acord sunt. nu am nimic personal cu domnul ponta nici cu familia dânsului. subliniez doar că acest om nu ar fi reușit să atingă ceva dacă nu ar fi fost înconjurat  de zeci, de sute, de mii , sute de mii și mai târziu de milioane de inși, neamuri, veri, prieteni,amici,colegi de muncă, vecini de gard la țară, șefi de scară de bloc și de blog, inși coruptibili, indivizi care alcătuiesc cel mai puternic brand românesc - CÂRDĂȘIA! ( o cârdășie care și-a arătat nu odată colții și prin boema lui vorona și a noastră uneori - parcă și acum îl aud pe fratele tic petroșel scârțâind cu ură chiar împotriva....)- frumusețea unui popor iese în evidență numai atunci când această strălucire este mângâiată fără ghilimele de micimea de smiorcăiala de...lipsa de atitudine, de lipsa de demnitate, vedem ce strălucește numai după ce îndepărtăm molozul...din păcate!am amici care au participat cu nerușinare la tot felul de manipulări, începând cu cei din presă, începând cu oameni de afaceri care au topit la negru din sudoarea celor care le-au muncit ( au vina de a fi complici fiindcă nu au avut curajul la timp să demaște mizeria - și eu am avut acest păcat ...un fel de ...bunsimț de a nu face rău...)începând cu indivizi care au putut acționa în urma licitațiilor aranjate (de multe ori susținuți impardonabil de anumite ocazii pe care legea, cu sau fără voie- le-a permis,și tot așa.....ceea ce a surprins și încă mai surprinde este tupeul extraordinar pe care o mare parte dintre poporani îl are- partea, îl au și ei! , un tupeu care, din fericire a început să fie diminuat de puterea justiției o justiție care iată continuă să-și facă treaba o justiție care nu este a lui traian băsescu așa cum dobitocii încă mai susțin, o justiție care va funcționa mult și bine de acum încolo, sper! și că a venit vorba de traian băsescu, respect domnule președinte! altfel, dragă chiricuță află despre mine că sunt bine sănătos, fericit și înalt , bucuros și plin de optimism, uneori primitiv și colțos, dar mândru că m-am trezit de mult la realitate, mândru că am conștientizat de mult să păstrez cel mai de bun preț al familiei în care am crescut, demnitatea cu care te naști, dacă te naști cu ea!!, o demnitate pe care am redescoperit-o mai târziu și pe care am început să o înțeleg în urma unei lecții deschise pe care încă o pune în lume...poporul sârb, o demnitate pe care am aflat-o și pe care o prețuiesc fiindcă am ocazia să o descopăr și printre semenii mei, români cu inima plină de sinceritate și de dumnezeiască atitudine, români corecți care își exprimă dragostea față de Dumnezeu prin fapte prin gesturi limpezi.doar că românii cu o singură românie sunt, după cum am mai spus în număr mai micuț, puțini și puternici, români care sunt lideri cu toată ființa și nu slugi, și nu șmekeri, și nu cocalari, și nu plătitori și lingăi și nu constiuiți în găști, găștile din social, găștile din artă, din poezie, din politic și de pe feizbucul acestor distanțe unde de cele mai multe ori smiorcăiala soră cu nepăsarea pun pe tapet în fiecare secundă...noi și noi și noi tehnici de supraviețuire a cârdășiei! bună ziua! de obicei nu am acceptat să mi se pună pe pagină nici-o intenție din sfera politicului indiferent din ce direcție ar fi venit....am făcut o excepție! în rest, am multă treabă de făcut, am mult de muncă și de trudă cu zorile... sperând că normalitatea nu va mai fi privită ca un spectacol!