luni, 9 februarie 2015

florian silișteanu - un martor curajos în slujba adevărului

nu aș vrea să fiu lipsit de modestie.........dar m-am cam săturat să accept de la toți puțărăii, de la gloata cârdășiei cu sau fără înălțime socială....ba sfaturi ba lecții . sunt mândru că m-am născut fericit, sunt mândru că nu am învățat să urăsc, sunt mândru că am pus pe masa distanței atâtea lucruri frumoase fără să am nici-un interes, sunt mândru că am dat de pământ cu niște derbedei fie de prin presă fie de prin cotidian...inși care au încercat să muște din propria lor neputință , niște fantome ale unei închipuiri care au tupeul au nerușinarea să țină și azi prelegeri despre democrație, niște smiorcăiți care au crezut că se apără inventând despre mine ba una ba alta. nu i-am dat în judecată și asta fiindcă am știut dintotdeauna că Judecătorul este doar Bunul Dumnezeu. nu m-am dus niciodată să mă apăr și nu-mi pare rău. dacă trebuie să-i cer cuiva iertare atunci trebuie să-i cer iertare familiei mele și părinților mei pe care nu odată i-am pus într-un plan secundar ca să pot călători urmând adevărul! mulțumesc serbia pentru lecția de viață, mulțumesc adam puslojic pentru lecția de poezie mulțumesc familiei mele, mulțumesc prietenilor mei adevărați (și sunt mulți și sunt mândru de ei ) de care îmi este tare tare dor....

cartea a fost tipărită în serbia și este un extraordinar document al unor acțiuni care au demonstrat că adevărul este pasărea care nu trăiește într-o colivie