luni, 2 februarie 2015

foto 2 februarie 2015 sacramento - un motiv patriotic din poezia de dragoste a lui florian silișteanu

 foto 2 februarie 2015 sacramento

- un motiv patriotic din poezia de dragoste a lui florian silișteanu

2013-06-25 

iubito am rămas din nou fără cartelă
se vor strica de râs poeții care te iubesc
ca pe o roșie ori cârnăcior ardelenesc
iubito de dorul tău suspină toată țara
că m -ai lăsat să dorm în călimara
ta
și... toată vara asta te-am strigat și m-am uitat pe sub dantelă
pe unde încă doarme beată umbra mea de la umbrelă

iubito să nu strigi
să nu le scrii nici numele nici unde locuiești
desigur măritată cu vechea haină-mprumutată
a unui cântec absolut din care iată am căzut

ai griji te vor suna cu numărul ascuns
iar pe email distanța se va scutura
și va cădea din ea de verde rochia

iubito
știu că mă urăști că ai un stol de păsări de rezervă și că în inimă bărbații care te doresc au febră
iubito știi că în orașul tău de mâine
în centru undeva pe un cărbune
va fi adus ca un decor un câine

iubito am rămas din nou fără cartelă