sâmbătă, 29 noiembrie 2014

mamă inima mi-i arsă - grigore leșe


mamă inima mi-i arsă
mamă inima mi-e arsă
de când am plecat de-acasă
de când am plecat de-acasă
nu-mi dă pace inima
da nu-mi dă pace inima
unde te știu singurea
unde te știu singurea
singurea plină de dor
singurea plină de dor
n-ai pă nimeni de-ajutor
n-ai pă nimeni de-ajutor
n-ai cui spune vorbă-aleasă
n-ai cui spune vorbă-aleasă
copiii țî-s duși de-acasă
copiii țî-s duși d-acasă
și rămâi îngândurată
da și rămâi îngândurată
să-i mai poți vide odată
să-i mai poți vide odată
și rămâi îngândurată
da și rămâi îngândurată
să-i mai poți vide odată
să-i mai poți vide odată...........
mamă inima mi-i arsă
mamă inima mi-e arsă
de când am plecat de-acasă
de când am plecat de-acasă
nu-mi dă pace inima
da nu-mi dă pace inima
unde te știu singurea
unde te știu singurea
singurea plină de dor
singurea plină de dor
n-ai pă nimeni de-ajutor
n-ai pă nimeni de-ajutor
n-ai cui spune vorbă-aleasă
n-ai cui spune vorbă-aleasă
copiii țî-s duși de-acasă
copiii țî-s duși d-acasă
și rămâi îngândurată
da și rămâi îngândurată
să-i mai poți vide odată
să-i mai poți vide odată
și rămâi îngândurată
da și rămâi îngândurată
să-i mai poți vide odată
să-i mai poți vide odată...........