duminică, 2 noiembrie 2014

primul roman care a votat in america in statul california in sacramentoîn capitală azi 2 noiembrie 2014 sunt fericit:eu, florian stoian (florian stoian - silișteanu) sunt primul român care a votat azi 2 noiembrie 2014, la singura secție de vot din capitala statului california, în sacramento. ora votului a fost 7.03 am . confirmă și domnul alin ionescu, unul dintre intervievații pe care o să-i auzim în scurt timp într-o ediție specială a matinalului de seară la www.radioteiubesc.com. în america sunt două partide mari și late:republicanii și democrații...ar mai fi parcă un partid ...dar...nu e luat în seamă. în românia numărul partidelor depășește uneori numărul mașinilor:)) glumesc...deși...un pic amar! dintre toți candidații am simpatizat cu numele doamnei monica macovei, cu doamna elena udrea...am ales să-l votez pe domnul klaus iohannis să acord încredere acestui om sperând că va duce mai departe ceea ce a început traian băsescu să sper că justiția din românia va continua să-și facă datoria, sperând că marea cârdășie din popor va fi stopată că oamenii vor înțelege că starea de normalitate este cea mai prețioasă că demnitatea este cel mai bun aliat într-o societate modernă! în scurt timp o ediție specială la www.radioteiubesc.com


 2 noiembrie 2014 ora 6 si două minute dimineața


 ora 6 si 3 minute dimineața. a sosit bunul meu prieten john, cetatean american si roman pentru care demnitatea este o sfanta normalitate. el merge si ma duce spre capitala californiei spre sacramento

 din cand in cand un pic de cafea din termosul pe care nici un american nu il uita acasa




programul sectiei de votare din sacramento singura sectie de votare din capitala californiei


am ales ...klaus iohannys



sunt fericit:eu, florian stoian (florian stoian - silișteanu) sunt primul român care a votat azi 2 noiembrie 2014, la singura secție de vot din capitala statului california, în sacramento. ora votului a fost 7.03 am . confirmă și domnul alin ionescu, unul dintre intervievații pe care o să-i auzim în scurt timp într-o ediție specială a matinalului de seară la www.radioteiubesc.com.în america sunt două partide mari și late:republicanii și democrații...ar mai fi parcă un partid ...dar...nu e luat în seamă. în românia numărul partidelor depășește uneori numărul mașinilor:)) glumesc...deși...un pic amar! dintre toți candidații am simpatizat cu numele doamnei monica macovei, cu doamna elena udrea...am ales să-l votez pe domnul klaus iohannis să acord încredere acestui om sperând că va duce mai departe ceea ce a început traian băsescu să sper că justiția din românia va continua să-și facă datoria, sperând că marea cârdășie din popor va fi stopată că oamenii vor înțelege că starea de normalitate este cea mai prețioasă că demnitatea este cel mai bun aliat într-o societate modernă! în scurt timp o ediție specială la