marți, 2 aprilie 2013

Lătra spre stele un ultim dumicat de pâine / un poem scris de florian silișteanu






Când l-am visat pe Dumnezeu dormeam de unul singur printre spice striga din mări un peşte dând din bice peste solzi
durea spinarea din icoană se ascundea murirea pe sub fuste doamnă
şi cred că l-am visat pe Dumnezeu repet mereu şi mă prefac ba în paltonul lui ba în căsuţa unui câine lătra spre stele un ultim dumicat de pâine
fusesem surd alunecam printre urechile de frig pe drum trecea mireasa unei pietre în cer se pregătea de nuntă o ultimă necunoscută umbră mută
aveam ceva salam îmi cumpărasem straiţă creştea din ea un strugure se înteţea puterea focului curgea peste distanţe viaţa cusută strâmt cu aţe apoi am scos pe masă vinul bun
sorbea din el un greiere venise din lumea lui scăpat văzusem pentru prima dată greierele beat
mi-au desenat pe un perete peştele

se pregătea de scos din zid poeme cleştele