marți, 23 aprilie 2013

cartile lui florian silisteanu umbra si fericirile lui din aceste zile de aprilie

 sunetistul  cenrului cultural pitesti domnullll viorelllllllllllllll si desigur si eu sunetul unui poem nescris inca...pentru miluna

 o usa invizibila prin care trec uneori ca sa merg prin lume atent si mereu cu sufletul gata sa strige
 florian silisteanu azi 23 aprilie 2013 trecand prin usa si prin fereastra sediului uniunii scriitorilor din romania filiala pitesti
 la lele fotografiate de florian silisteanu pentru miluna

 cartile lui florian silisteanu cearta cu umbra, nunta de semne, fratele meu dumnezeu, meseria de martor de la mineriada pe frontul din iugoslavia








 florian silisteanu si surioara vitrega de lume si de ape elena iagar




 sunt sfantul tau - poezii de dragoste cele mai frumoase



 meseria de martor/ carte pe care am imprumutat o de la carmen secretara domnului primar tudor pendiuc. o carte pe care domnul primar o tinea in birou. era cu autograf. cand s a facut dosarul de intrare in uniune am avut nevoie desigur printre altele si de cartile publicate. nu le mai am. iata dupa multi ani recuperata cu bunavointa lui augustin doman. meseria de martor a domnului primar tudor pendiuc cu tot cu autograf in sertarul dumneavoastra