joi, 23 iunie 2011

scoatem la licitatie mingea si tricoul de la cosmin olaroiu, poezii si alte momente ale acestor zile





in urma nu cu multa vreme am rostuit in paginile curierului un reportaj despre o parte din copilaria lui cosmin olaroiu. am fost in atentia celor de la libertatea in atentia televiziunilor care au preluat materialul creat. la putin timp am primit din partea lui cosmin olaroiu o minge si un tricou. gestul m a onorat. ieri m/am gandit sa pun la cale alt fel de fragment de viata. scot la licitatie mingea si tricoul. o parte din bani il pun in buzunarul de viata al unui copil sarman.

aici azi pe la ora 18 la acest coafor doi smecheri si o piitipoanca au saltat portofelul unei doamne. era plin cu euro. anchetam zilele astea fiindca e un pic ciudata situatia. o sa povesteasca domnul silisteanu in curierul zilei

dan spataru intr o fotografie din colectia lui constantin nica interpret valoros de muzica usoara de romanta si altele

aici cu irina loghin

aici saritoare alta fotografie cu tricoul primit de la cosmin


aici mai sus si un pic si mai sus documente din vremea festivalului crizantema de aur


aici un fragment din revista arges din perioada anului 1975 probabil un text despre dinu flamand

un afis cu solistul teatrului davila din pitesti cu constantin nica un afis dintr un spectacol in uniunea sovietica pe vremuri

trei poeme unul de ion banuta unul de otilia nicolescu si inca unul de virgil diaconu...dedemult prin 70 si ceva

costel nica mi a povestit in interviul din curierul zilei de azi despre prietenia cu dan spataru

costel a primit un autograf de la o solista din portugalia

in 1975 costel nica a castigat trofeul crizantema de aur

poem de ion banuta

acasa la costantin nica unde am fost primit cu rosii si


mingea de la ultimul antrenament efectuat de cosmin olaroiu la steaua autograf pentru poetul florian silisteanu

am porins pe tvr 2 o emisiune o parte din emisiunea realizata de sorin lupascu. foarte frumos. ne invata sorin lupascu procedee de judo.



spre seara dintelui am pozat frumoasa fantana arteziana din centru pitestiului

primaria noptilor

orasul de sus vazut in centru