joi, 2 iunie 2011

2 iunie 2011 ziua italiei receptie ambasada italiei la bucuresti poetul florian silisteanu si primul ministru emil boc


am gasit de urgenta o solutie . ma refer la parcatul automobilului cu care am mers la ambasada italiei din bucuresti. cel mai potrivit loc a fost la usr. l/am sunat pe domnul vicepresedinte gabriel chifu . am vrut sa/i cer permisiunea. a avut telefonul inchis. am intrat.am si iesit. multumesc usr. in foto giulio armanaschi seful comunitatii italiene, prietenul meu care m/a si invitat de altfel la ziua italiei. multumesc giulio multumesc domnule ambasador multumesc italia

un pic de reclama pentru o masina de exceptie. ferrari



poetul florian silisteanu in interiorul ambasadei italiei la bucuresti.




printre invitati geta si giulio armanaschi


primul ministru emil boc si poetul florian silisteanu azi 2 iunie la ziua italiei.receptie oferita de ambasada italiei la bucuresti

povestea acestei fotografii este simpla

dupa ce i/am spus domnului prim ministru ca ma numesc florian silisteanu si ca sunt un poet roman i/am cerut sa aiba amabilitatea sa facem impreuna o poza

domnia sa a fost de acord si iata si fotografia

am si discutat pret de cateva minute apreciind curajos ca demersul de reformare a romaniei aflat in derulare este de bun augur








marea voce adina badea si marcello battagllia








giulio armanaschi si sotia


am fost poate singurul poet roman prezent la receptie










giulio armanaschi si florian silisteanu la vila ancora