miercuri, 8 iunie 2011

fotografia de la pagina 44 din jurnalul de duminica este facuta de florian silisteanu si este luata de pe blogul cu acelasi nume

azinoapte pe la ora două şi 18 minuţele eram în redacţie la curierul zilei în piteşti.
am de lucru uneori mai mult şi musai rămân peste program.
pe la ora două şi un pic a sosit presa de la capitală.o parte. îmi place jurnal de duminică.odată fiindcă roxana roseti a încurajat apariţia unei cărţi semnate florian silişteanu şi doi pentru că această revistă are în componentă şi o colecţie de muzică clasică. în acest număr handel.
dau şi încep să citesc.încep cu editorialul roxanei roseti. scrie bine scrie curat, luminos şi cu prietenie dozată cu informaţia neschilodită.mare lucru. în acest număr subiect greu despre orgile din românia.despre salvarea lor dar şi despre viaţa lui adrian păunescu. la pagina 44 dana andronie publică o pagină despre lansarea cărţii de ce urâm femeile carte semnată de fratele miron manega. dana andronie scoate în fereastră gestul absolut minunat al lui miron fratele manega adică vorbeşte despre ion al cobzei magnific decupat parcă din amintirea unei pietre demult uitate prin guşa acestui popor uneori de pus la ramă. să cumpăraţi jurnal de duminică. pe la ora două şi juma m-am pus la scris mesaje pe mobil. i-am scris şi roxanei roseti şi fratelui miron. şi acum iată şi pe blog. nu ca o ceartă ci doar aşe! fotografia din materialul semnat de dana andronie este făcută de florian silişteanu adică de mine. şi este luată de pe blogul meu. aş fi fost bucuros să văd o stare de normalitate.măcar să fi scris numele undeva.nu că ar fi văzut mama. nu o mai am.ci doar aşa...în fine
nu-s supărat nicicum
dana andronie drăguţă ce mai faci?