duminică, 26 iunie 2011

colocviu de literatura de la baile herculane editia 2011 organizat de centru de indrumare resita


de obicei fotografiile sunt postate incepand cu sfarsitul...asta este..livada lui mircea barsila

in aceasta fotografie sunt patru doamne. locatia fotografiei la taverna sarbului din turnu severin ieri 26 iunie. noi nu am deranjat pe nimeni.nici doamnele.numai liliana a rupt flori din ghivecele suspendate. odata cu ele si noi. am aflat ca aceste doamne vand viitor ca sunt brokeri la safe invest romania. noi am ales sa plecam.doamnele au ales sa plece. a fost o zi insorita



personalul de la taverna sarbului este de clasa .clientilor li se ofera paturi. sa nu le fie frig. nu se mananca nicaieri mai grozav ca la taverna sarbului unde gospodar este dragan

o fotografie saritoare de ordine facuta de mircea barsila in livada din care rodica a cules ceapa




din baile herculane







din biserica frumoasa si catolica





aici florian silisteanu langa ulise din herculane

si mircea barsila


acesta este un frate mai nou din arad poetul ioan matiut. sa vedeti ce descoperire am avut impreuna. in urma cu zeci de ani am trecut amandoi prin scoala de pe emil garleanu care tinea pe atunci de ucecom. si eu florian silisteanu si el ioan matiut am primit o palma de la domnul pedagog toma. fratele cel nou poet de arad matiut a primit palma de la domnul poet toma fiindca a fost prins la fumat... e vorba de matiut...el a fost prins la fumat nu toma. toma a dat cu palma. candva eu florian silisteanu am trecut si eu prin aceeasi scoala de la ucecom unde am invatat despre timp unde am cunoscut ceasul. domnul toma mi-a ars si mie o palma. zic de domnulk pedagog. domnul pedagog mi-a ars o palma fiindca m-a prins in camera fetelor la etajul unu camera cu fereastra spre interiorul curtii. m-a prins la o fata care era din brasov.iata ca fratele meu cel nou poetul ioan matiut si cu mine care noi am primit o palma de la acelasi pedagog salutam azi oamenii. el inca fumeaza. eu insa nu mai intru in camera fetelor. nu ma lasa milaneza

aici florian silisteanu si mircea barsila fericiti fiindca nu au avut acelasi pedagog

aici impreuna cu ioan matiut poetul din arad care a fost palmuit ca si silisteanu de catre domnul toma


ioan matiut si viorel marineasa si ioan pavel azap

viorel marineasa si ioan pavel azap


aici matei mircioane care mi a cerut o carte si care a primit un poem desenat fiindca nu am avut o carte



aici este fratele costel stancu poet resitean si purtator de fbi ca i-am facut cadou de suflet acest tricou ca sa simta si el cam cum sta treaba prin america macar asa

aici este fratele costel de la fbi atent sa nu pateasca octavian doclin o patanie E!

aici se incepe cu florian silisteanu cu mircea barsila cu octavian doclin cu costel stancu si ...cu iertare nu mai tin minte dar o sa aflu si o sa trecem si numele fratelui nostru in albastru


mircea tavi si costel


zenovie carlugea al targuluijiu si al nostru criticand in curand intr o cronica romanul mariei vranceanu sex bani si alti demoni

din colocviu

poetul costel stancu


mariana gorczyca si romanul sau cadenta pentru mars erotic. doamna mariana mi a cerut poemul barbatii femeilor din care va cita poate o strofulita in noul ei roman. am fost de acord.frumos.

aici citeste poetul virgil diaconu





citeste domnul profesor poetul vasile dan din arad

aici atent domnul zenovie carlugea

aici domnul lucian alexiu











noaptea m am treyit cu un copil ca vrea la nenea. si nenea l a luat.apoi a venit mama copilului. si l a luat

aici este mircea barsila si fratele nostru poetul nicolae jinga si cu aratatorul este augustin doman care a spus ca nu mai e fratele nostru






noaptea in care fratele nostru dumitru augustin doman a plecat dintre noi parintele poet nicolae jinga mircea barsila si florian silisteanu

am dormit in camera cu fratele mircea barsila. cand a inceput sa sforaie au cazut sfintii de prin icoane. atunci cand am vazut aşaceva am inceput sa sforai si eu




multumim orasului cu poeti din resita multumim consiliului local si judetean organizatorilor si oamenilor prezenti in acest colocviu multumim baile herculane apelor si padurilor si noua