miercuri, 1 aprilie 2015

dragă cucoană




textul conţine cuvinte sau expresii vulgare

știu! voi fi scos din liste, voi fi declarat fără talent, voi fi refuzat să particip la un congres, nici măcar un centru cultural din lume și din america nu se va mai înghesui să mă primească pe scenă cu un mic strigar din poezia de dragoste din poezia religioasă din poezia din iubire. cu toții vor pune pe geamul distanței o etichetă. o să fiți avertizați o să fiți amenințați cum că dacă îl băgați în semă pe florian silișteanu vă compromiteți, știu..cineva o să vă sune cu număr ascuns să vă lingă în urechi cum că sunt un om rău că nu îmi iubesc țara...


nu, frați și surori...sunt doar trist! așa că...dacă pe eminescu l-ați iertat pentru poezia aceea a lui barbar de erotică, dacă pe creangă l-ați păsuit cu povestea porcului, dacă pe alții i-ați iertat...vă rog.....vă rog...pe mine să nu mă cruțați!...sunt doar ...trist! și atât! scuipați-mă aici..pe frunte..., în ochi dar nu mă înjurați de mamă! citiți și recitiți bine ce am scris și o să înțelegeți....sunt sigur....că am dreptate când spun că țara mea dragă e în mare parte pur și simplu...violată !
și acum.....dragă cucoană! și acum un text din 2009 din ziua de 5 februarie ( fotografia este din serbia de prin...2013 undeva în zlatibor regiunea ujice

Dragă cucoană Textul conţine cuvinte sau expresii vulgare!
poezie [ ]
acesta este un text cu prostii
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de florian stoian -silişteanu [florian stoian- silisteanu ]
2009-02-05 | |

dragă cucoană eşti bătută în cap ai băgat iar degetul mare în priză pârţul tău ca o briză
Uşorrrr uşor cu mâinile tale scot din veceu cărţi şi evidenţe şcolare
la târgul de babe vin şi ţuică lumea aşteaptă pula să devină lozincă una pe lemn vopsit în culori răsturnate vai cum se sparge curva de ceas în secunde şi şoapte din flori

dragă cucoană ţara asta a mea e cum a fost cândva păsărica aia a ta între timp au crescut pene pe marginea ei sunt desene obscene fuţi bine ceva de genul acesta ţara pute a tine
sunt mii de căţei ce aşteaptă la rând sub coada ta să ascută un gând ce viol te aşteaptă încuie repede lumea în poartă aprinde lumina vine măgarul cu chestia aia a lui să pună putoarea în cui
la uscat
ţară de şmecheri