miercuri, 29 aprilie 2015

# de arțar și verde frunza nu uit nici până azi....mă abțin....mi se face greață...nu le pomenesc numele ziariștilor argeșeni de la tv , din presa scrisă....mi-e milă de ei.....cârdășia !.... când era domnul constantin nicolescu la prefectură...era coadă.....nu cădea banul pe podea.....cum n-a mai fost....ziariștii din pitești au întors foaia....au muls bănuți bunicei...fie pe contracte de publicitate fie pe ochi frumoși....la fel au făcut și cu pedeliștii....și tot așa....deontologii! unii au migrat spre vâlcea, alții spre bucurești, alții sunt cocoțați pe internet cu câte un site în sandale:)))....cu slugi cu tot...și la fel..o foarte..foarte...foarte mare parte din presa de toate tipurile din românia...fiecare pe unde a strănutat ...cârdășia!



# de arțar și verde frunza

nu uit nici până azi....mă abțin....mi se face greață...nu le pomenesc numele ziariștilor argeșeni de la tv , din presa scrisă....mi-e milă de ei.....cârdășia !.... când era domnul constantin nicolescu la prefectură...era coadă.....nu cădea banul pe podea.....cum n-a mai fost....ziariștii din pitești au întors foaia....au muls bănuți bunicei...fie pe contracte de publicitate fie pe ochi frumoși....la fel au făcut și cu pedeliștii....și tot așa....deontologii! unii au migrat spre vâlcea, alții spre bucurești, alții sunt cocoțați pe internet cu câte un site în sandale:)))....cu slugi cu tot...și la fel..o foarte..foarte...foarte mare parte din presa de toate tipurile din românia...fiecare pe unde a strănutat ...cârdășia!